تازه های سایت

کد مطلب: 27225
1. تير 1395 - 18:25
فرمانده انتظامی نهاوند از افزایش ۲۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در سه ماه گذشته نسبت به آمار مشابه سال گذشته در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ محسن اقبالیان با اعلام این خبر گفت:طی سه‌ماه گذشته آمار کشفیات مواد مخدر در شهرستان نهاوند نسبت به مدت مشابه سال گذشته  ۲۴ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در راستای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ۱۷۰ مورد بازرسی از تفرجگاه‌ها، اماکن عمومی و تفریحی صورت گرفته که منجر به تشکیل ۱۰۲ فقره پرونده شده است.

اقبالیان با اشاره به جمع‌آوری قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر گفت: در این راستا برای جلوگیری از توزیع مواد مخدر در شهرستان ۳۰۰ نفر از قاچاقچیان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: در رابطه با جمع‌آوری معتادان تابلو در سطح شهرستان تاکنون ۱۰۵ نفر از آن‌ها جمع‌آوری و در قالب تبصره ۱۵ به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی‌شده‌اند.

وی عنوان کرد: انتظار می رود با توجه به در پیش بودن هفته مبارزه با مواد مخدر با همکاری بهزیستی شهرستان و تعامل و رایزنی، کمپ‌های ترک اعتیاد برخی از معتادین که خود از مصرف مواد خسته شده‌اند را به‌صورت رایگان پزیرا باشند.

سرهنگ محسن اقبالیان اظهار داشت: عملیات اطلاعاتی و انتظامی متعددی با بکار گیری از توان مأمورین انتظامی شهرستان برای دستگیری عوامل مرتبط با تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان نهاوند انجام‌شده است.

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: خوشبختانه محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند نیز تحت کنترل و زیر ذره‌بین پلیس مبارزه با مواد مخدر است و هرگونه تحرک مشکوک را به‌محض مشاهده پیگیر خواهد شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما