تازه های سایت

کد مطلب: 27223
31. خرداد 1395 - 23:28
رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند از معرفی و تشکیل ۸۵ فقره پرونده در اداره تعزیرات حکومتی نهاوند طی دو ماه اردیبهشت و خردادماه سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، بهزاد کاکاوندی بابیان اینکه قاچاق کالا بزرگ‌ترین معضل و بحران در برابر اقتصاد مقاومتی است، گفت: طی دو ماه گذشته ۷ فقره پرونده قاچاق در شهرستان نهاوند تشکیل‌شده که ۵ پرونده آن‌ رسیدگی شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محکومیت این ۷ فقره پرونده قاچاق ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده است، گفت: در بحث کالا و خدمات و خدمات صنفی طی دو ماه اخیر ۶۱ پرونده به تعزیرات حکومتی واردشده که ۶۰ مورد از آن‌ها به ارزش ۶ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان رسیدگی و به اجرای حکم ختم شده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند گفت: در بحث تخلفات بهداشت و درمان و همچنین خدمات مشترک آن‌ها با دامپزشکی ۱۷ فقره پرونده تشکیل‌شده که ۱۳ فقره از آن‌ها با محکومیت ۳ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان مختومه شده است.

وی به همکاری گشت‌های تعزیراتی این اداره و اداره صنعت و معدن و دامپزشکی و شبکه بهداشت اشاره کرد و گفت: گشت‌های تعزیراتی به همراه کارشناسان ادارات یادشده در طول سال به‌صورت مدون برنامه بازدید را انجام می‌دهند.

کاکاوندی به طرح تشدید بازرسی‌های ماه رمضان اشاره کرد و گفت: از ابتدای ماه رمضان تا پایان این ماه این اداره به گشت‌های روزانه خود ادامه خواهد داد و با هرگونه تخلف نظیر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه برگ خرید و موارد بهداشتی برخورد جدی خواهد داشت.

وی در پایان از تمامی شهروندان خواست هرگونه تخلف صنفی را به شماره تلفن بررسی شکایات ۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما