تازه های سایت

کد مطلب: 27220
31. خرداد 1395 - 23:21
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: مردم مواظب افراد و شرکت‌های سودجو که خود را نماینده بیمه سلامت معرفی می‌کنند، باشند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سعید فرجی با اشاره به معرفی سودجویان به نام نماینده بیمه سلامت، اظهار کرد: خدمات بیمه‌گری فقط از طریق ادارات بیمه سلامت و پیشخوان‌های طرف قرارداد ارائه می‌شود پس افراد باید مواظب افراد و شرکت‌های سودجو که خود را نماینده سازمان معرفی و در قبال دریافت وجه، کارت و یا دفترچه درمان ارائه می کنند، باشند.

وی با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت ایران دارای چهار صندوق کارکنان دولت، روستاییان، سایر اقشار و بیمه سلامت همگانی است، گفت: در حال حاضر یک‌میلیون و 131 هزار نفر در استان در قالب این چهار صندوق زیر پوشش خدمات بیمه سلامت قرار دارند.

مدیر کل بیمه سلامت استان همدان ادامه داد: این افراد خدمات بیمه‌گری را از طریق نمایندگی رسمی اداره کل و دفاتر پیشخوان مستقر در شهرستان‌های همدان، بهار، کبودراهنگ، رزن، ملایر، تویسرکان، نهاوند و اسدآباد، دمق، لالجین، شیرین سو، گل تپه و فامنین دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تنها طی سال گذشته 800 هزار جلد دفترچه چاپ شده و به بیمه شدگان تحویل شده است.

فرجی در رابطه با مراجعه حضوری برخی از افراد سودجو به درب منازل و یا تماس تلفنی نسبت به ارائه خدمات بیمه سلامت خاطرنشان کرد: بیمه سلامت، خدمات بیمه‎گری خود را شامل صدور اولیه، تعویض، تمدید و یا ابطال دفترچه‌های بیمه سلامت؛ صرفاً از طریق نمایندگی رسمی و یا دفاتر پیشخوان مستقر در شهرستان‎های استان ارائه می‌کند که دارای تابلوی رسمی با شماره کد نمایندگی و یا کد دفتر پیشخوان هستند.

وی بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مواجهه با افرادی که به عنوان نماینده سازمان تماس گرفته و یا به درب منازل مراجعه کرده و برای ارائه خدمات بیمه سلامت وجه طلب می‌کنند، مراتب را به شماره تلفن‌های 08138324289 و 9 ـ 08138323026 اطلاع دهند.

مدیرکل بیمه سلامت همدان ادامه داد: از طرف دیگر افراد با ارسال پیامک به سامانه این اداره کل به شماره 50004686123450 و یا شماره 30008130123450 می‌توانند ما را از موضوع مطلع کنند.

وی گفت: افراد برای زیر پوشش قرار گرفتن در صندوق بیمه سلامت همگانی به سامانه بیمه سلامت همگانی سازمان به آدرس www.bimehsalamat.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

فرجی در پایان سخنانش افزود: صدور و تحویل دفترچه فقط از طریق نمایندگی و دفاتر پیشخوان رسمی سازمان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما