تازه های سایت

کد مطلب: 27187
15. خرداد 1395 - 13:42
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: در ارزیابی های به عمل آمده از دارالقرآن های سراسر کشور که از سوی وزارت متبوع به عمل آمد ، دارالقرآن امام خمینی (ره) نهاوند موفق به کسب رتبه برتر کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هادی سلگی با اعلام این خبر گفت: در دوره توانمند سازی مدیران دارالقرآن سراسر کشور پس از بررسی برنامه های کیفی و کمی این مراکز از سوی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر این مرکز به عنوان دارالقرآن برتر کشور معرفی شد.
وی افزود: دارالقران امام خمینی (ره) نهاوند اولین دارالقرآن استان است که در سال 78 با مشارکت یکی از خیران ساخته شد و در دوران فعالیت خود قرآن آموزان زیادی را تربیت نموده است .
وی گفت: در این مرکز در سال تحصیلی بیش از 300 قرآن آموز در دوره های مختلف سنی مشغول به فعالیتهای قرآنی در زمینه قرائت ، تجوید و حفظ می باشند.
سلگی افزود: با توجه به شروع تعطیلات تابستانی با برنامه ریزیهای انجام شده این مرکز نیز به عناون یکی از مراکز عمده برای غنی نموده اوقات فراغت در نظر گرفته شده که در زمینه های قرائت، صوث و لحن و تجوید و همچنین حفظ قرآن فعالیت خواهد کرد.
وی افزود: با توجه به اینکه این دارالقرآن تنها مرکز قرآنی وابسته به آموزش و پرورش می باشد لذا از فضای آن برای قرآن آموزان دختر و پسر به صورت جداگانه استفاده می شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

نهاوند شهر اولین ها

دیدگاه شما