تازه های سایت

کد مطلب: 27184
13. خرداد 1395 - 12:47
شهردار نهاوند گفت: شهرداری نهاوند برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد آمادگی کامل دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان از آمادگی کامل این شهرداری برای برگزاری مراسم ارتحال و بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: امسال نیز همانند سنوات گذشته سالگرد ارتحال امام (ره) و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد با برنامه‌ریزی و تدابیر لازم برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت تبیین اندیشه‌های ناب امام راحل و مبانی انقلاب اسلامی این مهم فرصت بسیاری مناسبی در جهت معرفی ایران به‌عنوان الگو در شکل‌دهی نظام  اسلامی است لذا باید از این فرصت حداکثر بهره‌وری را داشته باشیم.

شهردار نهاوند از برنامه‌ریزی برای بهتر برگزار شدن مراسم سالگرد حضرت امام (ره) خبر داد و بیان داشت: فضاسازی محیطی در شهر، برپایی ایستگاه صلواتی در روز 14 خرداد، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، اعزام کارکنان به مرقد حضرت امام (ره)، برپایی دسته عزاداران کارکنان شهرداری ازجمله این برنامه‌ها خواهد بود.

یوسفیان از آماده‌باش کامل شهرداری و آتش‌نشانی خبر داد و گفت: برای حضور حداکثری مردم برنامه‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که ارزش‌ها و جایگاه امام (ره) برای عموم مشهود باشد.

وی افزود: تحقق فرهنگ ایثار و شهادت و تعمیق فرهنگ ناب اسلامی با ادامه راه امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران میسر خواهد شد.

شهردار نهاوند هدف از برگزاری این برنامه‌های فرهنگی را تجدید میثاق با امام و مقام معظم رهبری و آشنایی نسل سوم و چهارم جامعه با اندیشه‌های امام بیان کرد و گفت: شخصیت و اندیشه‌های امام خمینی (ره) در همه بخش‌های داخلی و خارجی بسیار مهم و تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما