تازه های سایت

کد مطلب: 27112
6. خرداد 1395 - 9:23
مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند از عدم شرکت برخی از کارمندان در نماز جماعت برگزارشده در ادارات انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی محبی در شورای اداری شهرستان نهاوند از عدم توجه مدیران و کارکنان دستگاه‌ها به نماز جماعت انتقاد کرد و گفت: آئین‌نامه نماز ادارات دولتی نیازمند بازنگری و توجه بیشتر مسئولان در سطوح مختلف است.

وی اظهار کرد: حق القدم اندکی که به ائمه جماعات ادارات پرداخت می‌شود بسیار اندک و ناچیز است و رفع این مشکل می‌تواند در راستای گسترش فعالیت‌های تبلیغی در اماکن دولتی مفید و مؤثر باشد.

مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند استفاده از سیاست‌های تشویقی و تنبیهی جهت حضور در مراسم نماز جماعت را از راهکارهای رفع این مشکل در ادارات بیان کرد و افزود: ما همه مسلمان و شیعه هستیم و به احکام اسلامی عمل می‌کنیم ولی چرا باید در اداره‌ای بزرگ با جمعیت زیاد نماز جماعت با دو و یا سه نفر اقامه شود.

وی در ادامه با اشاره به عدم حضور کارکنان ادارات و دستگاه‌های مختلف در نماز جماعت بیان داشت: این موضوع باید توسط مدیران مورد پیگیری قرار بگیرد و نسبت به تذکر و برخورد با کارکنانی که بدون جهت در این فریضه شرکت نمی‌کنند اقدام نمایند.

محبی گفت: اگر در اداره مدیر در نماز جماعت شرکت نماید کارکنان و ارباب‌رجوع نیز نسبت به انجام این واجب الهی تشویق و ترغیب خواهند شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما