تازه های سایت

کد مطلب: 27090
5. خرداد 1395 - 10:08
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با حضور در بخش خزل نهاوند از چندین پروژه ورزشی نیمه‌تمام این بخش بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه فرهاد جهانیان بخشدار خزل، سعید کولیوند رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند و جمعی از اعضای شورای شهر فیروزان از چندین پروژه ورزشی در این بخش بازید کردند.

در این دیدارها منعم پس از برگزاری جلسه‌ای در شهرداری فیروزان از سالن کشتی این شهر، سالن‌های ورزشی و زمین چمن فیروزان بازدید کرد.

جهانیان بخشدار خزل در این مورد به خبرنگار ما گفت: در این دیدارها مشکلات و تصمیم‌گیری ها در خصوص ورزش بخش خزل و روستاهای این بخش موردبررسی قرار گرفت و مقرر شد با توجه به مشکل آبیاری زمین چمن شهر فیروزان به‌سرعت عملیات حفر چاه برای آبیاری این زمین چمن اجرایی شود.

وی اظهار کرد: همه تجهیزات این چاه آماده نصب است و با دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان این چاه به زودی حفر و به بهره‌برداری می‌رسد.

جهانیان همچنین گفت: با توجه به بعد مسافت شهر فیروزان با مرکز شهرستان در این جلسه مقرر شد یکی از کارشناسان اداره ورزش و جوانان نهاوند برای هماهنگی برنامه‌ها و ساماندهی و ارتباط بهتر با مجموعه ورزش شهرستان نهاوند به‌صورت دائم در چند روز هفته در شهر فیروزان مستقر شود.

وی در پایان گفت: با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان همدان 5 هیئت ورزشی نیز در شهر فیروزان فعال می‌شوند و به‌صورت مستقیم از اداره کل اعتبار دریافت می‌کنند که این موضوع باعث شکوفایی هرچه بیشتر ورزش بخش خزل خواهد شد.

 

768491

768493

768490

768494

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما