تازه های سایت

کد مطلب: 27083
4. خرداد 1395 - 10:20
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در همدان گفت: باید از توان داخلی و سرمایه‌های ارزشمند خود استفاده کنیم تا بتوانیم در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان بایستیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، یادواره 25 شهید گرانقدر روستاهای چناری، توانه، ازنهری، لیلان و گنبد کبود بخش زرین دشت شهر برزول نهاوند در مسجد جامع روستای توانه برگزار شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در همدان در این مراسم اظهار کرد: شهدا از مرحله بندگی عبور کردند و به مقام دوستی با خدا رسیدند که این دوستی موجب شد از هستی خویش برای لقاء‌الله بگذرند.

سردار مهدی ظفری با اشاره به وجود امنیت در اقصی نقاط کشورمان افزود: وجود امنیت و آسایش به عنوان شاه کلید توسعه، برای برخی کشورهای همسایه و حتی اروپایی و آمریکایی به یک آرزو تبدیل شده است؛ این در حالی است که ما به یمن خون شهدا در آسایش هستیم.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس که استکبار به جنگ ما آمده بودند ایران اسلامی با تکیه بر توان نیروهای مخلص خود در برابر دشمن تا بن دندان مسلح، مقتدرانه ایستاد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ادامه داد: امروز نیز باید از توان داخلی و سرمایه‌های ارزشمند خود استفاده کنیم تا بتوانیم در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان بایستیم.

وی با بیان اینکه امروز قوی‌تر از دیروزیم و فردا مقتدرتر از امروز خواهیم شد، افزود: تا زمانی که به نسل جوان، مبتکر، خلاق و در عین حال با ایمان خود در داخل کشور اعتماد داشته باشیم همان موفقیت‌ها و عزتمندی ها را دوباره به دست خواهیم آورد.

امام جمعه نهاوند نیز با اشاره به تقدیم بیش از 854 شهید گرانقدر از شهرستان نهاوند به انقلاب اسلامی گفت: امروز همگان در مقابل شهدا و امام شهدا موظف به ادامه راه و آرمان‌های والای شهیدان هستیم.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: باید با تمام توان در راستای اعتلای نظام مقدس جهموری اسلامی گام برداریم زیرا امروز انقلاب اسلامی به نقطه امید مسلمانان و آزادیخواهان تبدیل شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما