تازه های سایت

کد مطلب: 27072
3. خرداد 1395 - 19:45
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در دیدار فردا مقابل النصر گل نخوریم، به مرحله بعد صعود خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار با النصر دبی گفت: خوشامد به تیم النصر می‌گویم و امیدوارم اقامت خوبی داشته باشند که حتما هم در تبریز اقامت خوبی دارند و ایران و ایرانی میهمان نواز هستند و از هتل خوب تبریز و فضای امن کشور ما لذت ببرند.

وی گفت: از گل‌هایی که در بازی رفت خوردیم باید معذرت خواهی کنیم بعد از 36 سال حضور در فوتبال درس تازه‌ای گرفتیم 4 توپ آمد و 4 گل خوردیم. گل اولی که خوردیم در حالی بود که روی دروازه حریف حمله می‌کردیم اما یک توپ ساده آمد و ما گل خوردیم. اول اینکه این بازی ها باعث می‌شود که فوتبال آسیا پیشرفت نکند. استاندارد وقت مفید فوتبال بیش از 60 دقیقه است.اما تیم‌های عربی با زمین خوردن وقت مفید فوتبال را زیر 40 دقیقه می‌کنند. این روش به فوتبال آسیا کمک نمی‌کند.

وی افزود: دو بازی با الجزیره امارات داشتیم و هر دو بازی را هم بردیم اما هیچ وقت چنین کارهایی نکردیم و وقت تلف نکردیم اما متاسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا برخوردی هم با این روش بازی نمی‌کند. در بازبینی فیلم هم دیدیم که 2 پنالتی مسلم ما را داور نگرفت. در مورد بازی فردا هم دو بحث داریم. بحث اول اینکه باید تمرکز داشته باشیم تا گل نخوریم و مطمئنم اگر گل نخوریم حتما صعود خواهیم کرد. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم و امیدوارم بیش از 80-90 هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایند و خدا به ما کمک کند تا با صعود مردم را خوشحال کنیم. تیم النصر هم تیم خوبی است. بخصوص در 50 متر جلو و امیدوارم با پرسی که در شروع بازی داریم بتوانیم خودمان را به حریف دیکته کنیم و گل های زیادی به حریف بزنیم و به تیمم اعتقاد دارم و می‌توانیم این کار را بکنیم.

قلعه نویی در مورد اینکه به نظر می‌رسد او و بازیکنان تیم کمی عصبانی هستند، گفت: شما به خاطر شغلی که دارید مجبورید مثل خیلی‌ها از جاهای دیگر از کشورهای عربی حمایت کنید. مثل کنفدراسیون فوتبال آُسیا که میزبانی را به سود عربستانی‌ها عوض می‌کند  شما هم به خاطر وظیفه شغلی این کار را می‌کنید اتفاقا بنده خیلی ریلکس هستم.

قلعه‌نویی در ادامه اظهار داشت: ما ایرانی‌ها فوتبال را در خود فوتبال می‌بینیم. این مسئله در آسیا مخصوصا در بخش عربی آن دیده نمی‌شود. متاسفانه میزبانی و ... را گرفتند. در اروپا این همه بمب گذاری می‌کنند اما بازی ‌ها انجام می‌شود اما اینجا که امن‌ترین کشور دنیا است میزبانی را از ما می‌گیرند. فوتبال آسیا با این وضعیت درست نخواهد شد.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه تأکید کرد: فیفا یک شعار دارد بر مبنای فیرپلی( بازی جوانمردانه) متاسفانه به این شعار در کنفدارسیون فوتبال آسیا عمل نمی‌شود. این قانون تغییر میزبان‌ها را کجا نوشته‌اند. سوای هر نتیجه‌ای نماینده‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا، به داواران و به  النصر خوشامد می‌گویم و امیدوارم خاطره خوبی از تبریز داشته باشند. سال‌ها مربیگری می‌کنم و خاطرات زیادی در فوتبال داشتم این بردها می‌رود و می‌آید.

قلعه‌نویی در مورد اینکه آیا دلیل باخت بازی رفت بدشانسی بوده است، گفت: بر اساس آمار کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازی رفت 60 درصد مالکیت توپ را داشتیم.  10 موقعیت گل ما داشتیم و حریف 5 موقعیت گل داشت. هدف ما در بازی فردا این است که ابتدا گل نخوریم. مطمئنم اگر گل نخوریم می‌توانیم گل‌های خورده را جبران کنیم. در بازی گذشته 12 گل زدیم و در مسابقه قبل هم 10 موقعیت گل داشتیم. پنالتی ما را هم نگرفتند. از عملکرد داور در بازی قبل متعجب هستم. ما در بازی قبل اشتباهات بچه‌گانه داشتیم.

وی در ادامه در مورد اینکه آیا گرما در بازی رفت برای تیمش مشکل ساز شد خاطرنشان کرد: فردا باید از میزبانی خود استفاده کنیم. در مورد تقویم مسابقات وضعیت امسال نسبت به قبل بهتر است. اینکه مسابقات شرق و غرب شده بازهم شرایط را بهتر کرده است. با این وجود باز هم شرایط به سود تیم‌های شرقی است. آنها با یک تیم به مصاف حریفان می‌روند اما تیم‌های غرب آسیا وقتی از بدنسازی خارج می‌شوند باید در مرحله حذفی به مصاف حریفان بروند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما