تازه های سایت

کد مطلب: 27039
31. ارديبهشت 1395 - 16:59
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بابیان اینکه ۵۰۰ خیر ازدواج در نهاوند فعالیت دارند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶ زوج جوان در نهاوند به همت خیرین روانه خانه بخت شده اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سعید کولیوند در این رابطه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با نیات خیر خیرین ازدواج شهرستان و با در نظر داشتن مشکلات مربوط به ازدواج دیرهنگام، ۲۶ زوج جوان در نهاوند به همت روانه خانه بخت شده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند ادامه داد: اولین مراسم ازدواج آسان در نهاوند هم‌زمان با ولادت باسعادت امام حسین (ع) برگزار و خطبه عقد ۱۳ زوج در جوار بارگاه ملکوتی شاهزاده محمد(ص) جاری شد.

وی بابیان اینکه هم‌زمان با روز جوان و عصر امروز چهارشنبه مراسم ازدواج ۱۳ زوج دیگر به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر و روز جوان در جوار امام‌زاده شاهزاده محمد نهاوند برگزار می‌شود، گفت: به این جوانان نیز هزینه سفر مشهد مقدس به همراه ۹ کالا برای شروع زندگی هدیه می‌شود.

وی گفت: در اولین همایش و جشن گل‌ریزانی که در سال جاری به همت مجمع خیرین ازدواج آسان و همچنین اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزارشد مبلغ ۶۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند هدف از برگزاری این همایش را حمایت از ازدواج زوج‌های جوان نیازمند دانست و افزود: پول‌های جمع‌آوری‌شده در گل‌ریزان در راستای کمک به نوعروسان نیازمند صرف خواهد شد.

وی افزود: هدف از تشکیل مجمع خیران ازدواج استان همدان کمک به تسهیل در امور ازدواج جوانان و هماهنگ کردن فعالیت خیریه‌های استان به‌منظور هم‌افزایی برای فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان است.

کولیوند اظهار داشت: به همت مجمع خیرین ازدواج در شهرستان نهاوند، سالانه زمینه ازدواج بیش از ۲۰۰ زوج مهیا می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما