تازه های سایت

کد مطلب: 27031
30. ارديبهشت 1395 - 9:58
منتخب مردم نهاوند در دهمین دوره مجلس:
شانس لاریجانی برای ریاست مجلس دهم بیشتر است
منتخب مردم نهاوند در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: علی لاریجانی با توجه به سوابق و تجربیاتی که دارد از شانس بیشتری برای ریاست مجلس دهم برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا با اعلام این مطلب اظهار داشت: در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آقای لاریجانی با توجه به سوابقی که در این جایگاه دارند از شانس بیشتری برخوردار هستند و امیدواریم که ایشان در این دوره نیز به‌عنوان رئیس مجلس به مردم میهن عزیزمان خدمت کنند.

وی در ادامه به رکود اقتصادی که به‌تبع کشور در استان همدان نیز حاکم است اشاره کرد و افزود: همه ما باید توجه داشته باشیم که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) سال 95 را به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کرده‌اند و وظیفه همه مسئولان نظام و همچنین همه مسئولان  استان پرهیز از شعار است و لازمه خروج از این رکود اقتصادی کار کارشناسی و کاربردی است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: استان ما باید در عمل ثابت کند که بستر سرمایه‌گذاری را فراهم کرده و جذب سرمایه‌گذار باید بسیار با ظرافت انجام شود و حتی‌المقدور موانع سرمایه‌گذاری برداشته شود.

وی در ادامه درباره تأثیر به‌سزای همکاری بانک‌ها در جذب سرمایه‌گذاران تأکید کرد: همچنین همکاری و همراهی بانک‌ها و کمی نگاه مهربانانه به سرمایه‌گذار می‌تواند خونی تازه در بدنه اقتصادی استان جاری کند.

منتخب مردم نهاوند در دهمین دوره  مجلس شورای اسلامی راجع به بحث صادرات در استان همدان نیز ابراز کرد: ما در بحث صادرات نیاز به آموزش بیشتری داریم زیرا سرمایه‌گذار و کارخانه‌دار ما باید آموزش لازم در خصوص تولید برای رقابت در بازارهای جهانی را دیده باشند.

بهرام‌نیا در خاتمه گفت: همه این اقدامات زمانی به نتیجه می‌رسد که همدلی و همزبانی و اراده‌های پولادین برای رفع مشکلات این استان در بین همه مسئولان و مردم ایجاد شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما