تازه های سایت

کد مطلب: 26989
28. ارديبهشت 1395 - 15:31
شهردار نهاوند از جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی به‌صورت روزانه در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان با اشاره به اینکه نخاله‌های ساختمانی به‌صورت روزانه توسط مأموران شهرداری جمع‌آوری می‌شود، گفت: وجود خاک و نخاله منظر شهری را دچار آسیب کرده و باعث مشکلات ترافیکی و عبور و مرور می‌شود.

وی هدف مدیریت شهری را ارتقا خدمات دهی مطلوب به شهروندان بیان کرد و افزود: این عملیات به‌منظور بهسازی سیمای شهری و تسهیل در تردد شهروندان و با بهره‌گیری از امکانات موجود خدمات شهری اعم از لودر، گریدر، بابکت، کامیون و استفاده از نیروهای خدماتی انجام می‌شود.

یوسفیان بابیان اینکه روزانه حدود ۲ تن نخاله توسط شهرداری از سطح شهرنهاوند جمع‌آوری می‌شود عنوان کرد: ازآنجاکه این نخاله‌ها به‌مرورزمان و در زمین‌های خالی تخلیه شده اند، به‌صورت دپو و پراکنده در سطح شهر موجب بروز نازیبایی شده‌اند.

شهردار نهاوند عنوان کرد: در راستای پاک‌سازی نخاله‌های ساختمانی در فضاهای شهری و مناطق مسکونی و نیز حفظ بهداشت شهری عملیات پاک‌سازی نخاله به‌صورت گسترده در سطح شهر نهاوند توسط شهرداری در حال اجراست.

وی بابیان این‌که رسیدگی به وضعیت نظافتی سطح شهر یکی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها است، اظهار داشت: متأسفانه برخی شهروندان با رعایت نکردن توصیه‌ها و اخطارها، نسبت به دپوی خاک و نخاله در برخی زمین‌های رهاشده  و برخی معابر در سطح شهر اقدام می­ کنند که این امر علاوه بر ایجاد خطرات بهداشتی و زیست‌محیطی، موجب بر هم زدن چهره این اماکن می‌شود.

یوسفیان در پایان با اشاره به لزوم همکاری شهروندان در این خصوص، ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلیه نخاله و پسماندهای شهری در مناطق مسکونی مراتب را اطلاع‌رسانی کنند تا در اولین فرصت مأموران شهرداری نسبت به برخورد با متخلفان و جمع‌آوری این نخاله‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما