تازه های سایت

کد مطلب: 26962
25. ارديبهشت 1395 - 10:33
معاونان امور بهداشتی و درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی نشست مشترکی برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این نشست دکتر حسن بهرام نیا نماینده منتخب مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی که با دعوت انجام‌شده در معاونت امور بهداشتی دانشگاه حضور داشت، با قدردانی از تشکیل جلسه و عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در تأمین سلامت مردم استان، اظهار کرد: شهرستان نهاوند با قدمت چند‌هزارساله ازنظر توسعه عقب‌مانده است که جبران آن، عزم زیاد مدیران ارشد را می‌طلبد.

وی اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان در مقایسه با دوره‌های قبل، هم ازنظر سازه‌ای و هم ازنظر عملکردی خیلی خوب عمل شده است و ما در این خصوص انتظار داریم به شهرستان نهاوند توجه ویژه شود.

منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه از فرصت‌های موجود باید به‌خوبی استفاده کرد و آنچه در خاطره‌ها می‌ماند آثار کارهاست؛ افزود: در حوزه سلامت استان موفق عمل شده است و ازاین‌پس هر جا نیاز به حضور بنده احساس شود، با توجه به آشنایی با مشکلات برای خدمت به‌طور شبانه‌روزی آماده هستم.

در ادامه این نشست جلال‌الدین امیری معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: نیاز است با همدلی و همراهی مدیران ارشد استان بتوانیم در حوزه‌های مختلف دانشگاه و سلامت، با سرعت بیشتری در خدمت مردم باشیم.

وی افزود: در سال گذشته در اجرای طرح عظیم تحول نظام سلامت، اقدامات شایسته‌ای در برنامه‌های بهداشتی انجام‌شده است که ازجمله آن می‌توان به فعال شدن نزدیک به صد در صد مراکز و خانه‌های بهداشت در استان با جمع‌آوری وسایل فرسوده و جایگزینی تجهیزات نو و کامل، انجام تعمیرات اساسی و نوسازی مراکز و راه‌اندازی آن‌ها اشاره کرد.

امیری اظهار داشت: با توجه به قدمت زیاد و گذشت بیش از 30 سال از زمان ساخت برخی از مراکز، در حال حاضر 193 مرکز فرسوده با مبلغ حدود 70 میلیارد تومان هزینه به بازسازی نیاز دارند که امیدواریم در بحث عمرانی، نمایندگان استان در مجلس، دستگاه‌های مرتبط، بخش خصوصی و خیران بخش سلامت، ما را یاری کنند.

عبادیان معاون درمان دانشگاه نیز برنامه‌های حوزه کاری خود را تشریح کرد و گفت: در فضای به وجود آمده خوشحالیم که همه به دنبال رشد و ارتقای کشور هستیم.

وی افزود: ازنظر اعتبارات در وضع خوبی قرار داریم و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با دولت و نمایندگان مجلس اعلام می‌کنیم.

 

753692

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما