تازه های سایت

کد مطلب: 26953
23. ارديبهشت 1395 - 10:19
کارشناس ارشد امور صنایع اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند خبر داد:
فعالیت اتاق بازرگانی نهاوند از هفته آینده آغاز می شود
کارشناس ارشد امور صنایع اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند از شروع بکار فعالیت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی نهاوند در هفته آینده خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گرو، بیژن ترابیان با اعلام این خبر گفت: با توجه به رشد واحدهای صنعتی، معدنی و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان که مستقیماً در امر صادرات و واردات مواد اولیه نقش دارند، فعالیت اتاق بازرگانی در نهاوند آغاز خواهد شد.

کارشناس ارشد امور صنایع اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند اظهار داشت: با صدور ۵۵ کارت بازرگانی در شهرستان نهاوند، اتاق بازرگانی کار و فعالیت خود را در این شهرستان آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: این مجموعه که با عضویت واحدهای اقتصادی و به نمایندگی از اتاق بازرگانی استان همدان تشکیل خواهد شد گام مثبت و مؤثری در توسعه صادرات و ایجاد ارزش‌افزوده اقتصادی دارد.

ترابیان گفت: در دو جلسه پیشین واحدهای عضو اتاق بازرگانی شهرستان نهاوند، مراحل مقدماتی در خصوص تکمیل پروند و صدور کارت بازرگانی اعضای اتاق صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: این اتاق از هفته آینده در نهاوند تشکیل می‌شود و کارشناسان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان به‌صورت حضور ۳ روز در هفته برای تکمیل پرونده و صدور کارت بازرگانی در محل جدید این نمایندگی مستقر خواهند شد.

کارشناس ارشد امور صنایع اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند محل در نظر گرفته‌شده را در بخشداری مرکزی نهاوند خواند و گفت: حضور کارشناسان اتاق بازرگانی در شهرستان در زمینه ارائه خدمات مشاوره‌ای در راستای مسائل حقوقی، اقتصادی، صادرات و واردات و توسعه فعالیت‌های شغلی در نهاوند مؤثر خواهد بود.

وی گفت: درصورتی‌که کارت‌های بازرگانی در شهرستان نهاوند به حد نصاب برسد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فعالیت خود را به‌صورت رسمی و تمام‌وقت ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما