تازه های سایت

کد مطلب: 26948
22. ارديبهشت 1395 - 10:57
فرمانده سپاه استان همدان گفت: برای اقدام و عمل در جهت تحقق اقتصاد مقامتی باید همه مسئولان در هر مسئولیتی با کار و مدیریت جهادی در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار غلامعلی ابوحمزه در شورای اداری شهرستان نهاوند در محل سپاه این شهرستان گفت: همه مسئولان در هر جایگاهی که هستند باید به فکر حل مشکلات مردم باشند چون مردم به گردن همه ما حق‌دارند.

وی اظهار کرد: ملت ایران در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی حضور فعال و با بصیرتی داشتند و ثابت کردند که همیشه مدافع ولایت‌فقیه و ارزش‌ها هستند، بنابراین امروز کمترین وظیفه ما در قبال این مردم تلاش برای رفع مشکلات آن‌ها است.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: اگر مسئولان و مدیران به وظایف محوله خود به‌خوبی عمل کنند و در این راه با تلاش و کار بیشتر درصدد رفع مشکلات اقتصادی مردم باشند؛ می‌توانیم مشکلات رکود، گرانی، تورم و معیشت مردم را حل کنیم.

وی بیان داشت: جوانان و نخبگان این کشور در زمینه‌های مختلف علم و فناوری مانند صنعت هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، کشاورزی و نانو پیشرفت‌های بسیار چشمگیری داشته‌اند بنابراین ما می‌توانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم و این توانایی در مدیران و مسئولان وجود دارد.

ابوحمزه گفت: مسئولان با کار و مدیریت جهادی و حضور مستمر در بین مردم در نقاط مختلف شهری و روستایی می‌توانند مشکلات مردم را بشنوند و با یک برنامه‌ریزی خوب در هرماه تعدادی از مشکلات را حل کنند.

وی اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما کار و تلاش بیشتر است و در این راه همه باید با حفظ وحدت دست در دست هم دهیم و مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: مجموعه سپاه و بسیج هم از همه ظرفیت‌های خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال استفاده می‌کند و آمادگی کامل دارد تا با همه مجموعه‌ها در راستای رفع مشکلات مردم همکاری کند.

وی بیان داشت: در سال گذشته در راستای ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی 2200 شغل توسط سپاه استان همدان در زمینه طرح‌های اقتصاد مقاومتی ایجادشده است که باید سایر نهادها هم از این ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده کنند.

ابوحمزه گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند باتدبیر، تلاش و توکل می‌شود مشکلات معیشتی مردم را حل کرد و همه ما باید همواره در اجرای وظایف رضای خدا را مدنظر قرار دهیم و برای خدا کارکنیم.

وی افزود: مدیریت جهادی نیاز امروز مسئولان کشور است چون رفع مشکلات مردم باکار روزمره برطرف نمی‌شود و باید تلاش و کارکنیم تا بتوانیم مشکلات مردم را به برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت و کنترل حل کنیم.

فرمانده سپاه استان همدان اظهار داشت: کار، تلاش، محاسبه باخدا، علم، تدبیر و درایت 6 محور اصلی مدیریت جهادی هستند که با عمل به این محورها اقتصاد مقاومتی شکوفا می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما