تازه های سایت

کد مطلب: 26925
21. ارديبهشت 1395 - 9:23
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خبر داد
کشف 16 هزار و 120 نخ سیگار قاچاق در نهاوند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح ویژه مقابله با قاچاق کالا و کشف 16 هزار و 120 نخ سیگار خارجی و قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ محسن اقبالیان با اعلام این خبر اظهار کرد: پلیس شهرستان نهاوند با تدوین طرح مقابله‌ای و انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق کالا در سطح حوزه استحفاظی و انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی یک خودروی حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شد.

وی افزود: در پی اطلاعات به دست آمده بلافاصله تیم ویژه انتظامی شهرستان نهاوند متشکل از مأموران مجرب پلیس اطلاعات، با آمادگی کامل در مسیر تردد این خودرو حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: مأموران انتظامی حاضر در محل به محض مشاهده خودرو آن را متوقف کرده و داخل آن را بازرسی کردند.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه پس از بازرسی از خودرو تعداد 16 هزار و 120 نخ سیگار خارجی و قاچاق کشف شد، افزود: کالای مکشوفه به همراه متهم به یگان انتظامی فرستاده شد.

اقبالیان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد، برخورد با کالای قاچاق را یکی از اولویت‎های انتظامی شهرستان دانست.

وی ضمن تقدیر از هوشیاری و اقدامات فعال ماموران تلاشگر این شهرستان تاکید کرد: اجرای طرح های مختلف انتظامی به منظور حفظ و ارتقای سطح امنیت و آرامش شهروندان به صورت هوشمندانه و با اقتدار از سوی پلیس نهاوند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما