تازه های سایت

کد مطلب: 26909
20. ارديبهشت 1395 - 20:52
سه تیم استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران شانس قهرمانی در لیگ برتر پانزدهم دارند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استقلال با شکست خانگی مقابل تراکتورسازی هم صدر را به همنام اهوازی تقدیم کرد هم شانس قهرمانی خود را به زیر 10 درصد رساند. استقلال فقط در یک صورت قهرمان می شود اینکه استقلال خوزستان و پرسپولیس در دیدارهای خانگی خود شکست بخورند و این تیم در قم شاگردان علی دایی را شکست بدهد. نگاهی به بخت قهرمانی این سه تیم در لیگ برتر انداخته‌ایم:

استقلال خوزستان؛ شانس زیاد شاگردان ویسی

استقلال خوزستان فقط به لطف دو گل خورده کمتر در صدر جدول قرار دارد و هفته آخر این تیم میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است. ذوب آهنی که در لیگ قهرمانان آسیا درخشیده است ولی در لیگ برتر هنوز نتوانسته نتایج مورد نظرش را بگیرد. شاگردان گل‌محمدی شانس اندکی برای کسب سهمیه آسیایی در لیگ برتر را دارند اما باید در این بازی برنده شوند تا شاید در لیگ آسیایی شوند. استقلال خوزستان اگر می‌خواهد با خیال راحت قهرمان شود باید با اختلاف گل زیاد برنده شود تا در صورت پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل راه آهن همچنان درصدر باقی بماند و قهرمان شود. مساوی شدن بازی استقلال خوزستان و ذوب آهن هم در صورت تساوی پرسپولیس مقابل راه آهن بازهم شاگردان ویسی را قهرمان می‌کند. استقلال خوزستان در صورت شکست مقابل ذوب آهن فقط در صورتیکه پرسپولیس هم مقابل راه آهن ببازد آبی‌ها اهواز را قهرمان می‌کند البته در آنصورت هم کار به تفاضل گل می‌رسد ضمن اینکه استقلال تهران هم نباید در هفته پایانی برنده شود.

پرسپولیس؛ شاگردان برانکو با باخت هم شانس قهرمانی دارند

شاگردان برانکو برای قهرمانی باید با اختلاف 4 گل تیم راه آهن را شکست بدهد زیرا بعید است که شاگردان گل‌محمدی از استقلال خوزستان 4 گل بخورند. بنابراین پرسپولیسی‌ها از گل‌محمدی انتظار دارند که اول از استقلال خوزستان امتیاز بگیرد یا حداقل با اختلاف یک گل به این تیم ببازد! تساوی و شکست پرسپولیس هم این تیم را از قهرمانی دور می‌کند مگر اینکه استقلال خوزستان هم نتیجه‌ای مثل پرسپولیس بگیرد و با نتیجه‌ای بدتر از پرسپولیس شکست بخورد و استقلال تهران هم بازنده شود در آنصورت پرسپولیس با شکست هم در هفته آخر می‌تواند جشن قهرمانی بگیرد.

استقلال؛ شانس اندک آبی‌های تهران

استقلال برای رسیدن به قهرمانی باید دعا کند که استقلال خوزستان و پرسپولیس بازنده شوند و این تیم با اختلاف دو گل شاگردان علی دایی را شکست بدهند در انصورت این تیم قهرمان خواهد شد. البته شاگردان مظلومی در صورتیکه استقلال خوزستان و پرسپولیس مساوی کنند دیگر هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما