تازه های سایت

کد مطلب: 26904
20. ارديبهشت 1395 - 9:31
رئیس هیئت سوارکاری استان همدان گفت: سوارکار نهاوندی در مسابقات کورس بهاره مقام قهرمانی را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، وحید برقعی با اشاره به درخشش سوارکار نهاوندی در مسابقات کورس بهاره اظهار داشت: هفتمین دوره مسابقات سوارکاری کورس بهاره با حضور سوارکارانی از پنج استان غرب کشور و در مسافت یک کیلومتر در گودین شهرستان کنگاور برگزار شد.

وی افزود: این رقابت‌ها در پنج کورس برگزار و در گروه اول یک نفر قهرمان شد و مقام اول به اسب سیسیناز با چابک‌سواری محمد خوش‌کام رسید.

رئیس هیئت سوارکاری استان همدان با اشاره به وضعیت سوارکار نهاوندی نیز گفت: در گروه دوم نیز مقام اول به اسب نیلگون و با چابک‌سواری قاسم نجف پور از نهاوند رسید.

برقعی عنوان کرد: همچنین اسب آینام با مالکیت و چابک‌سواری محمد خوش‌کام دوم و مقام سوم نیز به اسب کوهیال شجاع با چابک‌سواری عرفان قائدی رسید.

وی با اشاره به پتانسیل سوارکاران استان همدان بیان کرد: در ۲۲ سال گذشته سابقه نداشته که سوارکاران همدانی به مسابقه‌ای بروند و دست‌خالی از این مسابقات برگردند و صاحب‌مقامی نشوند.

رئیس هیئت سوارکاری استان همدان یادآور شد: در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری زیادی روی این ورزش در همدان صورت گرفته و بخش خصوصی از هیچ تلاشی برای توسعه این ورزش فروگذار نبوده است.

رئیس هیئت سوارکاری همدان عنوان کرد: ورزش سوارکاری همدان در سطح کشور مطرح است و درسال های اخیر سوارکاران زبده‌ای آموزش‌دیده و به ورزش سوارکاری کشور معرفی‌شده‌اند./مهر

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

خیلی خوشحال شدم وبه بچه های نهاوند تبریک عرض میکنم.

دیدگاه شما