تازه های سایت

کد مطلب: 26875
19. ارديبهشت 1395 - 8:48
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند:
هلال احمر نهاوند ۳۸ عملیات امدادی انجام داده است
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند گفت: طی سال گذشته ۳۸ حادثه توسط هلال‌احمر نهاوند پوشش و امدادرسانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدتقی شهبازی گفت: طی سال گذشته جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند اقدامات آموزش، امدادی و مشاوره‌ای در سطح شهرستان ارائه کرده است.

وی بابیان اینکه طی سال گذشته هلال‌احمر شهرستان نهاوند در قالب بیش از ۴۰ دوره مختلف جوانان، نوجوانان و پرسنل ادارات مختلف شهرستان را آموزش داده‌است، گفت: بیش از ۳ هزار و ۲۰۹ نفر در آموزش‌های عمومی، تکمیلی و تخصصی کمک‌های اولیه هلال‌احمر نهاوند دوره‌دیده‌اند.

وی آموزش‌های پایه داوطلبی، طرح دادرس، آموزش به دهیاران و کمیته‌های بحران روستایی، خود امدادی گردان بیت‌المقدس، آموزش‌های کمک‌های اولیه در قالب اردوهای علمی، مهارت‌های زندگی و آموزش‌های عمومی، تکمیلی، تخصصی و بازآموزی را اهم فعالیت‌های آموزشی انجام‌شده عنوان کرد.

وی گفت: هلال‌احمر نهاوند با توجه به رسالت ذاتی خود در کنار فعالیت‌های آموزشی اقدامات دیگری چون اسکان اضطراری، آماده‌باش پایگاه‌های امداد جاده‌ای‌ در ایام خاص و امداد رسانی به حوادث را در برنامه دارد.

وی گفت: طی سال گذشته در شهرستان نهاوند ۵۰ نفر اسکان اضطراری در مساجد و مکان‌های در نظر گرفته شده، صورت گرفته است.

شهبازی به اجرای مانور لحظه صفر در استان همدان بااستعداد ۲۰ نفر و برقراری اردوگاه ۲۰۰ نفری و شرکت در مانورهای ادارات برق و گاز و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هلال‌احمر شهرستان نهاوند با بهره‌گیری از نیروهای امدادی توانمند و کوشا در سال گذشته به ۳۸ حادثه در شهرستان امدادرسانی کرده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۵ فقره از این حوادث، مربوط به تصادفات در محورهای شهرستان بوده است، گفت: طی امدادرسانی‌های حوادث تصادف ۴۱ اعزام به بیمارستان‌ها انجام و ۵۴ نفر نیز به‌صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما