تازه های سایت

کد مطلب: 26844
15. ارديبهشت 1395 - 11:03
در مراسمی از خانواده شهید شاخص شهرستان نهاوند و شهید شاخص نیروی انتظامی استان همدان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در مراسمی با حضور امام‌جمعه، معاون فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، جانشین فرمانده سپاه نهاوند و رئیس بنیاد شهید،  از خانواده شهیدان غلامحسین بابایی شهید شاخص شهرستان نهاوند در سال جاری و همچنین شهید علی احمد قیطاسی شهید شاخص نیروی انتظامی استان همدان تجلیل و قدردانی شد.

حجت‌الاسلام مغیثی در آئین نکوداشت این دو شهید گفت: شهدا بزرگ‌ترین خدمت را به جامعه اسلامی کرده‌اند و از جان‌عزیز خویش برای اعتلای ارزش‌های دینی دریغ نکرده‌اند.

وی حمایت از خانواده‌های معظم شهدا را وظیفه همه دستگاه‌ها و آحاد جامعه بیان کرد و افزود: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید به‌عنوان یک اصل سرلوحه کار افراد جامعه قرار بگیرد.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف حاصل رشادت‌ها و مجاهدت‌های خانواده شهدا و ایثارگران است و ما نیز باید راه انها را ادامه دهیم.

قبر مطهر شهید غلامحسین بابایی از شیردلان دوران دفاع مقدس در گلزار شهدای شهر برزول نهاوند و در جوار آستان مقدس امامزاده فضل (ع) شهر برزول قرار دارد و قبر مطهرشهید قیطاسی که بعد از تحمل سال‌ها دوری و غربت در سال 94 به آغوش نهاوند بازگشت، در گلزار شهدای بهشت‌زهرا نهاوند و در کنار هم‌رزمان شهیدش آرام‌گرفته است.

 

740238

740240

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

پیرو نظر دوست بزرگوارمان بنده نیز مشتاق بودم مادر زینب گونه شهیدان قیطاسی وپدربزذگوارشان را زیارت کنیم یا حداقل شنونده خاطره ای اززبان سومین شهید زنده این خانواده باشیم هرچند که جناب قیطاسی عزیز را که برخوردار ازادب اسلامیست بارها درهفته زیارت می کنیم واز آفا مهدی با اآن ادب اسلامی انتطار داریم بزرگان را درچنین مجالسی به مردم معرفی نمایند هرچند که اینان با واسطه گری وشفاعت شهدایشان معرفی شده به باریتعالی هستند
خدا بفریاد دل پدر مادر شهیدان قیطاسی برسه.واقعن صبرصبررو تحمل میخواد واحوال اونا رو باید گرفت وتسلی داد
باعرض سلام و ارزوی قبولی طاعات و عزاداری عاشورای حسینی(ع)، خدمت همه عزیزان....پیرو نظر برادر عزیزمان اقای شفایی به استحضار می رسانم که متاسفانه به علت تشدیدبیماری پدر و مادر شهیدان قیطاسی و همچنین مشکلات عدیده ناشی از درمان، این بزرگواران در یادواره حضور نیافته واین حقیر نیز به عنوان نماینده ای از بیت شهیدان به رسم ادب واحترام به دعوت سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در یادواره این خاکیان افلاکی جهت تجدید میثاقی دوباره با ارمانهای والایشان حضور یافتم.ضمنا از حسن توجه شما بزرگواران نیز کمال تشکر و امتنان را دارم . اخوی شهیدان قیطاسی (مهدی قیطاسی)

دیدگاه شما