تازه های سایت

کد مطلب: 26842
15. ارديبهشت 1395 - 10:50
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان از کمک 600 میلیون ریالی خیران نهاوند به زوج‎های جوان خبر داد.

به گزاش پایگاه خبری گرو، اسدالله ربانی‎مهر از برگزاری نخستین همایش بزرگ مجمع خیران ازدواج نهاوند برای کمک به زوج‎های جوان خبر داد و اظهار کرد: در این همایش مبلغ 540 میلیون ریال کمک نقدی و 100 میلیون ریال کمک غیر نقدی به زوج‎های جوان این شهرستان اهدا شد.

وی گفت: مجمع خیران ازدواج شهرستان نهاوند یکی از برترین مجمع‎های کشوری است که در سال گذشته در ستاد ساماندهی امور جوانان استان مورد تقدیر استاندار همدان قرار گرفت.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان افزود: مجمع خیران ازدواج یک کار فرهنگی ماندگار است که از سال گذشته از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان در همه شهرستان‏‌ها شکل گرفته است.

این مسئول اظهار کرد: انتظار داریم با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و خیران این اقدام خوب و ماندگار فرهنگی زمینه ترویج فرهنگ ازدواج آسان را در استان همدان فراهم کند.

ربانی‎مهر گفت: برای حل مشکل ازدواج جوانان باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود که تشکیل مجمع خیرین ازدواج بهترین اقدام در این زمینه است.

وی اظهار کرد: مجمع خیران ازدواج همه شهرستان‌ها باید سعی کنند در سال جاری زمینه مشارکت مردمی برای کمک به حل مشکلات مادی و معنوی ازدواج جوانان را فراهم آورند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما