تازه های سایت

کد مطلب: 26803
11. ارديبهشت 1395 - 19:37
کارشناس فوتبال ایران گفت: شانس پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی بیشتر از سایر رقبا باشد هرچند که استقلال‌ها هم شانس‌شان کم نیست.
به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مشرق، ابراهیم قاسمپور در مورد مطرح شدن بحث مذاکره باشگاه سپاهان با عبدالله ویسی و اینکه آیا این کار درست است، عنوان کرد: از نظر عرف جوانمردی شاید بتوانیم بگوییم که این کار درست نیست ولی در فوتبال حرفه‌ای این قبیل اقدامات مشکل خاصی ندارد و می‌بینیم که در تیم‌های بزرگ هم با مربیان و بازیکنان قبل از اتمام فصل مذاکراتی صورت می‌گیرد.
وی افزود: به هر حال همانطور که گفتم برخی مسائل از لحاظ عرف داخلی و اخلاقی یک کشور مورد پسند نیست ولی شاید همین رفتار در جای دیگری صورت بگیرد مشکل خاصی نداشته باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه آیا در این مقطع از فصل مذاکره مربی با یک باشگاه دیگر تمرکز آنها را به هم نمی‌ریزد، گفت: مربی اعتبارش از هر چیزی برایش بالاتر است. فکر نمی‌کنم تمرکز او با این مسائل به هم بریزد ولی ممکن است مذاکره مربی با یک باشگاه دیگر قبل از اتمام فصل تمرکز بازیکنان را برهم بزند.

قاسمپور در پاسخ به این سوال که اگر ویسی در پایان فصل برای انتخاب تیم آینده‌اش مذاکره می‌کرد بهتر نبود اظهار داشت: بین بد و بدتر و خوب و خوب‌تر اگر در پایان فصل مذاکره می‌کرد تصمیم خوب‌تری بود اما به هر حال اعضای فوتبال سعی می‌کنند سریع‌تر تکلیف خود را برای فصل آینده مشخص کنند.

وی در مورد وضعیت جدول در دو هفته پایانی لیگ برتر تاکید کرد: استقلال و پرسپولیس به خاطر تجربه و حمایتی که در همه شهرها از آنها صورت می‌گیرد نسبت به استقلال خوزستان از امتیازهای بیشتری برای رسیدن به موفقیت برخوردارند. استقلال خوزستان تا همین جا هم با کسب این نتایج با تعدادی بازیکن گمنام شاهکار کرده است و اگر قهرمان هم شود شاهکار آنها دو چندان خواهد شد ولی در کل با توجه به امتیازاتی که استقلال و پرسپولیس دارند شانس آنها بیشتر است.

قاسمپور در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس با متحمل شدن شکست مقابل نفت می‌تواند خود را از لحاظ روحی آماده دو مسابقه آینده کند، تصریح کرد: بعید می‌دانم پرسپولیس بعد از پیروزی پرگل در دربی انگیزه بالایی دارد. فوتبال فراز و نشیب زیادی دارد وی این اتفاقات در آن طبیعی است. شما دیدید که استقلال بعد از شکست سنگینی که متحمل شد توانست خود را آماده کند و در دیدارهای بعدی نتایج مناسبی بگیرد. برای مشخص شدن قهرمان باید تا پایان لیگ منتظر ماند.
 

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با اینکه فکر می‌کند کدام تیم قهرمان خواهد شد، گفت: پیش‌بینی کار بسیار سختی است. چه کسی فکر می‌کرد استقلال خوزستان اینقدر خوب نتیجه بگیرد یا اینکه پرسپولیس که در رده شانزدهم بود به بالای جدول بیاید. با توجه به دیدارهای پایانی سه تیم بالای جدول فکر می‌کنم شانس پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی بیشتر از سایر رقبا باشد هرچند که استقلال‌ها هم شانس‌شان کم نیست.
 

478625

دیدگاه شما