تازه های سایت

کد مطلب: 26791
11. ارديبهشت 1395 - 13:57
امام‌جمعه نهاوند نسبت به نبود سونوگراف زن در شهرستان نهاوند گلایه کرد و از مسئولان خواست این مشکل را پیگیری و حل کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه نهاوند در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند بعد از اشاره به مسائل روز و برشمردن مناسبت‌های هفته به دو نکته مهم و تأمل‌برانگیز اشاره کرد که بسیار جای تفکر برای مسئولان و مدیران نهاوندی دارد.

وی نسبت به نبود سونوگراف زن در شهرستان نهاوند گلایه کرد و گفت: امروز نبود سونوگراف خانم در نهاوند معضلی است که بارها در این تریبون مطالبه شده که امیدواریم مسئولین کوشا و توانمند بهداشت و درمان در مجموعه شهرستان نهاوند بتوانند این مشکل را برطرف کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در شهرستان نهاوند سونوگراف زنان وجود ندارد و جمعیت بانوان که نیازمند انجام سونوگرافی از قسمت‌های مختلف بدن هستند لاجرم باید نزد یک مرد سونوگرافی انجام دهند و این برای شهرستان یک مسئله مهم و قابل‌پیگیری است.

وی بیان داشت: بسیاری از بانوانی که مقید به مسائل شرعی هستند برای انجام سونوگرافی باید به شهرهای اطراف مراجعه نمایند.

معضل دومی که در شهرستان نهاوند وجود دارد و امام‌جمعه نیز بر پیگیری حل این مشکل تأکید داشت؛ نبود آزمایشگاه تست عدم اعتیاد در شهرستان نهاوند برای رانندگان است.

وی افزود: آزمایشگاه تست عدم اعتیاد در نهاوند وجود ندارد و مراجعین برای انجام این آزمایش باید به شهرهای نظیر کنگاور، ملایر و نورآباد و شهرهای پیرامون بروند که این زیبنده مردم نهاوند نیست.

حجت‌الاسلام مغیثی در این زمینه گفت: برخی شهرهای اطراف نهاوند که از این شهرستان بسیار کوچک‌تر هستند از محلی برای انجام آزمایش پایه‌یک برخوردارند اما نهاوند به‌عنوان سومین شهر بزرگ استان از این امکانات برخوردار نیست و این‌یک نقص و ضعف برای شهرستان به‌حساب می‌آید که لازم است توسط مسئولان امر مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

واقعا شرم آوره... پس مسئولان .... چکار میکنند؟ بنده که نهاوندی هستم ولی در خارج از نهاوند سکونت دارم از خواندن این مشکلات شرمنده شدم...

دیدگاه شما