تازه های سایت

کد مطلب: 26788
11. ارديبهشت 1395 - 9:41
با حضور امام‌جمعه و فرماندار نهاوند کلنگ احداث مسجد بین‌راهی نهاوند بر زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مسجد بین‌راهی برای مسافران در سه‌راهی نهاوند- ملایر- بروجرد واقع در حدفاصل روستای قلعه قباد نهاوند تا پایان سال جاری احداث می‌شود.

با حضور حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه، حمیدوند فرماندار، سلامتی معاون فرماندار، صالحی بخشدار مرکزی، خزایی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند و ضرغام سوری خیر و اهداکننده زمین‌ساخت مسجد، محل احداث این مسجد کلنگ زنی شد.

امام‌جمعه نهاوند در این مراسم گفت: جانمایی این مسجد با شرایط لازم و زیربنای مناسب برای اقامه نماز مسافران در شهرستان نهاوند در نظر گرفته‌شده است.

وی بیان داشت: ساخت این مسجد ازنظر اعتبار و تأمین هزینه مشکلی ندارد و تمام هزینه ساخت آن را بنیاد برکت برعهده‌گرفته است که امید است تا پایان سال جاری این مسجد افتتاح شود.

مغیثی افزود: مسجد به دلیل عبادت الهی محل مطهر و پاکی و محل عبادت، اتحاد و انفاق است و نماز عامل بقا حیات است و مسجد سازی از نشانه‌های ایمان به خدا برای عبادت است.

سلامتی معاون فرماندار شهرستان نهاوند نیز گفت: این مسجد در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و در زیربنای ۱۰۰ مترمربع که از سوی ضرغام سوری یکی از خیرین نهاوند اهداشده، احداث می‌شود.

وی اظهار داشت: تمام هزینه ساخت این مسجد بر عهده بنیاد برکت است و قرار است تا پایان سال جاری با معماری سنتی و استانداردهای روز ساخته شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما