تازه های سایت

کد مطلب: 26787
11. ارديبهشت 1395 - 9:23
ماجرای پولی که قرار بود به‌حساب پاس همدان واریز شود/
سرنوشت 2 میلیارد و 450 میلیون تومان پول واریزی به‌حساب شهرداری نهاوند چه شد؟
شهردار نهاوند جزئیات واریز مبلغ 2 میلیارد و 450 میلیون تومان به‌حساب شهرداری نهاوند برای کمک به تیم پاس همدان و حواشی پیرامون این اتفاق را تشریح کرد.

امیررضا یوسفیان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: ماجرا ازاین‌قرار است که اداره کل ورزش و جوانان استان همدان قرار بوده برای کمک به تیم پاس همدان مبلغ 2 میلیارد و 450 میلیون تومان را به‌حساب شهرداری نهاوند واریز کند تا شهرداری نهاوند نیز این مبلغ را به‌حساب پاس همدان بریزد.

وی اظهار کرد: بعدازاینکه پول به‌حساب شهرداری نهاوند واریز شد چون اداره ورزش جوانان مبلغ 800 میلیون تومان به شهرداری نهاوند بدهکار است ما نیز مبلغ 450 میلیون تومان از این پول را کسر کردیم.

شهردار نهاوند افزود: پس از کسر این بدهی مبلغ 2 میلیارد تومان را دوباره به‌حساب اداره کل ورزش و جوانان استان همدان واریز کردیم و ما اصلاً پولی به‌حساب پاس همدان واریز نکردیم.

وی بیان داشت: ما از این فرصت به نفع مردم شهرستان نهاوند استفاده کردیم و بدهی خودمان از این اداره را از این مبلغ کسر کردیم.

یوسفیان گفت: کار کاملاً قانونی کردیم و پس از کسر بدهی مابقی پول را به‌حساب انها واریز کردیم و تمام نامه‌های آن نیز موجود است.

وی بیان داشت: از سال 88 اداره ورزش و جوانان یک ریال پول به‌حساب شهرداری واریز نکرده است و فکر می‌کنم که این حق مردم نهاوند است و اداره‌ای که به شهرداری بدهکار است باید بدهکاری خودش را پرداخت کند.

این مبلغ 2 میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان پول قرار بوده به تیم فوتبال پاس همدان کمک شود اما به‌صورت مستقیم امکان این‌که پول به‌حساب تیم پاس همدان واریز شود مقدور نبوده به همین دلیل باید به یک حساب دیگر واریز می‌شده و بعد به‌حساب پاس همدان منتقل شود که با فرصت‌طلبی شهردار نهاوند بدهی 450 میلیونی اداره ورزش و جوانان به شهرداری از این مبلغ کسر می‌شود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما