تازه های سایت

کد مطلب: 26724
5. ارديبهشت 1395 - 9:00
رئیس اداره ثبت‌احوال نهاوند بابیان اینکه میانگین ولادت روزانه نهاوند در سال گذشته ۹.۵ نفر بوده است، گفت: پارسال سه هزار و ۴۷۳ واقعه ولادت در نهاوند ثبت‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بابک بختیاری بابیان اینکه در سال گذشته ولادت ها در نهاوند ۱.۴ درصد افزایش داشته است، گفت: تعداد ولادت به ثبت رسیده در سال ۹۴ سه هزار و ۴۷۳ نفر بوده است که از این تعداد یک هزار و ۷۸۰ واقعه تولد پسر و یک هزار و ۶۹۳ واقعه تولد دختر بوده است.

وی میانگین ولادت روزانه به ثبت رسیده در هرروز را ۹.۵ نفر اعلام کرد و گفت: به ازای هر ۱۰۰ نوزاد دختر ۱۰۵ نوزاد پسر متولدشده است.

وی افزود: میزان ولادت در شهرها یک هزار و ۶۹۹ نوزاد بوده و تعداد یک هزار ۷۷۴ مورد از ولادتها نیز در روستاها به وقوع پیوسته است.

بختیاری تعداد وقایع فوتی شهرستان نهاوند در سال گذشته را ۱۰۳۰ نفر با افزایش ۴.۹ درصدی اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۶۱۸ نفر مرد و ۴۱۲ نفر زن با میانگین وفات در هرروز ۳ واقعه بوده است که نسبت جنسیتی ۱۵۰ نفر بوده و به ازای هر یک‌صد نفر خانم یک‌صد و ۵۰ فوت مرد ثبت‌شده است.

وی تعداد فوت شهری و روستایی را به ترتیب ۴۸۵ و ۵۴۵ مورد خواند و گفت: شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در شهرستان بیماری‌های قلب و عروقی با ۴۳.۵ درصد، سرطان‌ها ۱۲.۱ درصد و کهولت سن با ۱۱.۴ درصد بوده است.

وی بابیان اینکه میزان ازدواج در شهرستان نهاوند نسبت به سال ۹۳ کاهش داشته است، گفت: در سال گذشته تعداد یک هزار و ۹۰۲ واقعه ازدواج ثبت‌شده که از این تعداد ۹۳۲ مورد شهری و ۹۶۲ مورد روستایی بوده و میانگین ازدواج در هرروز ۵ مورد ثبت‌شده است.

رئیس اداره ثبت‌احوال نهاوند بابیان اینکه میانگین روزانه واقعه طلاق نیز در شهرستان در هرروز ۱.۲ مورد بوده است، گفت: در سال ۹۴ در شهرستان نهاوند ۴۴۳ طلاق رخ‌داده است که ۲۸۱ مورد شهری و ۱۶۲ مورد روستایی عنوان‌شده است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما