تازه های سایت

کد مطلب: 26677
3. ارديبهشت 1395 - 13:21
فرماندار شهرستان نهاوند در نامه‌ای با توجه به جمعیت 40 هزارنفری تحت پوشش تأمین اجتماعی در این شهرستان درخواست کرد مجوز احداث و ساخت بیمارستان تخصصی در شهرستان نهاوند اخذ شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در نامه‌ای که رونوشت آن را به نیکبخت استاندار همدان، الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی استانداری و نعمتی نماینده معین مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی ارسال کرده است یادآور شده است که با توجه به جمعیت 40 هزارنفری تحت پوشش تأمین اجتماعی در نهاوند درخواست داریم مجوز ساخت بیمارستان تخصصی در شهرستان نهاوند اخذ شود.

در این نامه آمده: نظر به اینکه شهرستان نهاوند جمعیت 200 هزارنفری و چهار بخش و چهار نقطه شهری دارای بیش از 40 هزار نفر جمعیت تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی بوده و با توجه به اینکه این شهرستان فاقد بیمارستان ملکی آن سازمان بوده و درمانگاه فعلی پاسخگوی نیازهای این شهرستان نمی‌باشد. بدین‌جهت بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران از امکانات درمانی مناسبی برخوردار نیستند و به هنگام وقوع حوادث، بیماری‌ها و... مجبورند برای دریافت خدمات به شهرستان‌های اطراف مراجعه نمایند.

بعد مسافت و انتقال بیمار نیز هزینه‌های هنگفت و خطراتی را برای مردم این شهرستان به همراه دارد و موجبات نارضایتی و شکایت گسترده مخاطبین آن سازمان را فراهم آورده. لذا شایسته است ترتیبی اتخاذ فرمایید تا در خصوص اخذ مجوز احداث و ساخت بیمارستان تخصصی با امکانات مربوطه اقدامات لازم در اسرع وقت صورت گرفته و از نتیجه این فرمانداری را مطلع نمایند.

 

تصویر نامه

722693

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

درود بر شما امیدوارم اجرایی شود امیدوارم

دیدگاه شما