تازه های سایت

کد مطلب: 26648
31. فروردين 1395 - 14:25
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: همایش «غلبه بر دیابت» با مشارکت دانشگاه آزاد نهاوند در این هفته سلامت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، جلال‌‌الدین امیری ضمن گرامیداشت هفته سلامت اظهار کرد: در هفته سلامت، ویژه‌برنامه‌هایی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به مناسبت هفته سلامت مراسم آغازین این ایام در دبیرستان عرفان برگزار می‌شود تا علاوه بر گرامیداشت این هفته، بتوان فرهنگ سلامت را ترویج داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند از معاینه و اندازه‌گیری قند خون کارکنان شهرداری نهاوند در این هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: همایش دوچرخه‌‎سواری با هماهنگی اداره ورزش و جوانان و تقدیر از نفرات برتر نیز در برنامه این هفته قرار دارد.

وی با بیان اینکه قند خون به بیماری شایع در جامعه تبدیل شده است، گفت: بر این اساس با مشارکت هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی در مصلی نماز جمعه شهرهای نهاوند، فیروزان و گیان تست قند خون و فشار خون صورت می‌گیرد.

امیری از همایش پیاده‌روی اهالی روستای گوشه سعد وقاص خبر داد و افزود: در مصلی نماز جمعه مواد کمک آموزشی بین حاضران توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: چهارم اردیبهشت ماه از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی حساس، بوفه‌های مدارس و دانشگاه‌ها توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای بازدید صورت می‌گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند یادآور شد: در ایام هفته سلامت بازدید از بخش داخلی بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان با حضور مسئولان شهرستان نهاوند نیز انجام می‌شود.

وی به تقدیر از فعالان عرصه سلامت شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش «غلبه بر دیابت» با مشارکت دانشگاه آزاد نهاوند نیز در این هفته پیش‌بینی شده است.

وی از صعود کارکنان شبکه بهداشت و درمان نهاوند به ارتفاعات گرین در هفته سلامت خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه و توزیع مواد کمک‌آموزشی در دانشگاه آزاد نیز مد نظر قرار دارد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما