تازه های سایت

کد مطلب: 26647
31. فروردين 1395 - 14:22
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بابیان اینکه ورزش نیاز اساسی جانبازان و معلولین است، گفت: ۶ رشته ورزشی ویژه جانبازان و معلولین در نهاوند فعال است.
به گزارش پایگاه خبری گرو، سعید کولیوند بابیان اینکه جانبازان و معلولین نهاوند دارای مکان ورزشی مناسب برابر با استاندارهای مرتبط با معلولین نیستند، گفت: ورزش یکی از اساسی‌ترین نیازهای جانبازان و معلولین با توجه به شرایط جسمی آن‌ها است و باید در راستای پویایی و انگیزه بخشیدن به این قشر حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از سوی تمامی دستگاه‌ها لحاظ شود.

وی افزود: خوشبختانه در شهرستان نهاوند با توجه به جو ورزشی و شرایط طبیعی که از گذشته تاکنون وجود داشته و مردمی ورزش دوست دارد جانبازان پتانسیل و توان درخشیدن در مسابقات کشوری و بین‌المللی را از خود نشان داده‌اند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در شهرستان نهاوند ۵ تا ۶ رشته ورزشی ویژه جانبازان و معلولین فعال است ولی متأسفانه فاصله زیادی با استاندارسازی‌های ورزشی ویژه معلولین در نهاوند احساس می‌شود.

وی رشته‌های مورد استقبال معلولین را والیبال نشسته، فوتسال، دومیدانی، شنا و غیره عنوان کرد و گفت: علی‌رغم نبود مکان مناسب برای این افراد با مساعدت‌های ویژه مسئولین بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثار گران و جانبازان شهرستان اقدامات فرهنگی مناسبی نسبت به گذشته انجام‌شده است.

وی دو سال حجاب و سیدالشهدا را از سالن‌هایی عنوان کرد که جانبازان و معلولین در آن‌ها ورزش می‌کنند و گفت: با استناد به مصوبه هیئت دولت و مجلس شورای اسلامی مبنی بر واگذاری سالن‌ها به بخش خصوصی، اماکن ورزشی نهاوند نیز توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.

478625

دیدگاه شما