تازه های سایت

کد مطلب: 26595
29. فروردين 1395 - 9:44
مسئولان شهرستان نهاوند با حضور در منزل خانواده شهیدان موسیوند با آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این دیدار حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه، خزایی رئیس بنیاد شهید و حجت‌الاسلام محبی امام‌جمعه شهر فیروزان نیز حضور داشتند و با خانواده شهید موسیوند که در طول هشت سال دفاع مقدس سه شهید بزرگوار را به اسلام و انقلاب تقدیم کرده‌اند، دیدار و گفت‌وگو کردند.

امام‌جمعه نهاوند در این دیدار گفت: ما هرچه داریم به برکت خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی است و امروز وظیفه ما زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و ادامه دادن راه شهدا است.

وی تکریم خانواده معظم شهدا را مهم‌ترین وظیفه مسئولان دانست و اظهار داشت: سرکشی از خانواده معزز شهدا باید در اولویت کاری هر مسئول قرار گیرد و احترام به خانواده شهدا، تکریم خود شهیدان است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: امروز اگر عزت و اقتداری در دنیا برای ایران کسب‌شده است به خاطر خون شهیدان است و همه ما مدیون قطره‌قطره خون شهیدان هستیم.

وی بیان داشت: راهی که شهیدان انتخاب کردند ماندگار و جاودانه است و بدون شک بهترین راهی که شهیدان با آگاهی و بصیرت انتخاب کردند راه شهادت بود.

مغیثی گفت: تقدیم این سه شهید از خانواده موسیوند نشان‌دهنده اوج ولایتمداری و ارادت این خانواده به انقلاب و اسلام است و این کار بسیار کار بزرگ و ارزشمندی است.

خانواده شهیدان موسیوند در طول هشت سال دفاع مقدس سه شهید سرافراز به نام‌های شهید نور مراد موسیوند، شهید پیرمراد موسیوند و شهید شجاع موسیوند را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

 

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما