تازه های سایت

کد مطلب: 26594
29. فروردين 1395 - 9:37
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 1500 نفر در شهرستان نهاوند معتکف شوند و از برکات معنوی این برنامه فرهنگی و مذهبی بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی محبی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: نشست‌های هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد مردمی اعتکاف در شهرستان نهاوند و سایر بخش‌های این شهرستان برگزارشده است.

وی اظهار داشت: شخص معتکف در مدت سه روز خلوت گزیدن با خود و خدای خویش به حقایق و معرفتی عمیق دست می‌یابد که باعث طهارت نفس و پاکی سرشت معتکف می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: باید با برنامه‌ریزی و استفاده صحیح از منابع در راستای کیفیت‌بخشی بالایی به مراسم اعتکاف در مساجد شهر و روستاها تلاش کنیم.

وی بیان داشت: امسال پیش‌بینی می‌شود تعداد 1500 نفر از برادران و خواهران در شهرستان نهاوند معتکف شوند و از برکات این برنامه فرهنگی و مذهبی بهره‌مند شوند.

محبی عنوان کرد: در کل شهرستان نهاوند تعداد 23 مسجد برای مراسم معنوی اعتکاف در نظر گرفته‌شده است و با هیئت‌امنای مساجد برای برگزاری این مراسم به نحو مطلوب هماهنگی‌های لازم انجام‌شده است.

وی گفت: از این تعداد مسجد 16 مسجد در روستاها و 7 مسجد در سطح شهر نهاوند پذیرای معتکفان ایام ماه رجب هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: در بین ثبت‌نام کنندگان امسال تعداد جوانان و نوجوانانی که برای اولین بار در این مراسم حضور می‌یابند بسیار خوب و امیدوارکننده بوده است.

ثبت‌نام از معتکفان در شهرستان نهاوند تا روز 4 شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به اداره تبلیغات اسلامی نهاوند مراجعه کنند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما