تازه های سایت

کد مطلب: 26591
28. فروردين 1395 - 8:51
فرماندار نهاوند گفت: در اثر بارشهاي دو روز گذشته در نهاوند و راه افتادن سيلاب كه باعث رانش زمين گرديد خط اصلي لوله آب گاماسياب از پنج نقطه دچار تركيدگي شد و در حال حاضر آب چند روستا در اين منطقه قطع مي باشد.

 به گزارش پایگاه خبری گرو، كريم حميدوند در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بارندگيهاي اخير در شهرستان نهاوند باعث خسارات مالي زيادي به معابر اصلي شهري و روستايي ، باغات ، جاده هاي بين شهري در محور نهاوند نور آباد و تلف شدن ماهي هاي داخل يكي از مزارع پرورش ماهي شد .
وي با بيان اينكه هنوز در حال بررسي ميزان خسارات در بخشهاي مختلف هستيم اضافه كرد: همچنين در اثر اين بارشها جوي آب و كانالهاي آب روستايي پر از گل و لاي و در نتيجه ايجاد مشكل براي كشاورزان شد كه با توجه به فروكش شدن آب، وضعيت آنها تا حدودي بهتر شده است .
فرماندار نهاوند افزود: علاوه بر آسيب رسيدن به تاسيسات بخش كشاورزي تعدادي از پمپهاي برق چاههاي روستايي نيز سوخته اند و ترانسهاي برق نيز دچار آنش سوزي شده است.
وي اظهار داشت: خوشبختانه با هوشياري مجموعه شهرستان و نيروهاي امدادي ضمن آماده باش كامل ستاد بحران در مناطقي كه احتمال آبگرفتگي شديد وجود داشت حضور يافتيم و حتي به صورت عملياتي اينجانب نيز در امدادرساني و كمك به اهالي شركت نمودم.
حمیدوند گفت: با توجه به اينكه در چند روستا آبگرفتگي در مقايسه با ساير مناطق بيشتر بود لذا با حضور برخي از اعضاي ستاد مديريت بحران استان در منطقه حاضر شده و تا بازگشت اوضاع به حالت عادي شرايط را كنترل نموديم .
وي افزود: در سطح شهر نيز بارش شديد باران باعث آبگرفتگي معابر اصلي و برخي منازل در سطح برخي محلات گرديد كه با حضور با حضور شهرداري و امدادگران هلال احمر امداد رساني لازم به عمل آمد.
فرماندار نهاوند عنوان کرد: ميزان دقيق خسارات وارده به شهرستان پس از جمع بندي نهايي اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما