تازه های سایت

کد مطلب: 26558
26. فروردين 1395 - 12:34
مسئول كنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر همدان گفت: تیم های امدادی به بیش از یك هزار نفر از روستائیان نهاوند كه در سیلاب گرفتار شده بودند امداد رسانی كرد.

 به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد فضلی روز پنجشنبه در این مورد گفت: بارش منتناوب باران موجب آبگرفتگی و بروز سیلاب در بیشتر نقاط استان به خصوص نهاوند و ملایر شده است.
وی اضافه كرد: با توجه به فرسوده بودن خانه های روستایی نهاوند و ورود آب به داخل منازل مسكونی افراد گرفتار در سیلاب به مناطق با استفاده از خودروهای امدادی به مناطق امن منتقل شدند.
وی بیان كرد: تیمهای امدادی با حضور در روستاهای گردچم، چولک، ده حیدر، وراینه، لیلان و برجكی اقدام به تخلیه آب از منازل مسكونی و جابجایی روستائیان كردند.
مسئول كنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر همدان گفت: امداد رسانی به روستائیان گرفتار در سیلاب با همكاری بسیج، نیروی انتظامی و سایر دستگاههای خدمات رسان و امدادی در حال انجام است.
فضلی افزود: با توجه به فرسوده بودن بیشتر منازل روستایی آب به داخل خانه نفوذ كرده و موجب ریزش آوار یا خراب شدن دیوار برخی از منازل مسكونی شده است.
بارش متناوب باران از سه روز پیش در همدان آغاز شده و طبق نظر اداره كل هواشناسی استان همدان از امروز بعدازظهر بارش ها پراكنده و خفیف در راه است و روز جمعه با تقویت موج بارندگی شاهد بارش باران خواهیم بود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

از هلال احمر نهاوند تشکر می کنم روستاهای بیچاره امسال که وضعیت باغداری وکشاورزی خرابی دارن اگر در این سیلاب هم کمک نکنیم ضرر بیشتری رو باید بپردازن خداوند به همهشون نصرت اعطا کنه.

دیدگاه شما