تازه های سایت

کد مطلب: 26498
23. فروردين 1395 - 10:27
در سالی که به‌عنوان اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نام‌گذاری شده است، مردم یک روستای 200 نفره در شهرستان نهاوند از ظرفیت‌های داخلی خودشان برای انجام بهسازی روستا استفاده می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در روستای زرین باغ از توابع بخش خزل نهاوند که حدود 200 نفر جمعیت دارد، اهالی روستا باهمت جهادی و استفاده از توانمندی‌های خودشان اقدام به بهسازی روستا کرده‌اند و در کارهای عام‌المنفعه با یکدیگر همکاری می‌کنند.

در این روستا که تنها چند ماه است صاحب دهیاری شده است و با توجه به بودجه ناچیز دهیاری اما مردم مومن و سخت‌کوش این روستا کارهای بزگی انجام دادند که ثمره این مشارکت بهره‌مندی از محیط زندگی بهسازی شده و زیباتر است.

مردم این روستا که با بودجه 3 میلیون تومانی دهیاری کار بهسازی روستا را شروع کردند در این مدت موفق شدند که بیش از 300 متر از کوچه‌های روستا را با همکاری یکدیگر و با نظارت مهندسان جدول‌گذاری کنند.

علاوه بر جدول‌گذاری، تسطیح و شن‌ریزی خیابان‌های روستا و ساخت پل از دیگر اقدامات این جهادگران روستایی است.

مردم زرین باغ به‌صورت نوبتی در پروژه‌ها کار می‌کنند و در سالی که از طرف رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده با مشارکت خود در اجرای پروژه‌های بهسازی روستا به آبادسازی روستای خود در این وضعیت کمی بودجه کمک می‌کنند.

 

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما