تازه های سایت

کد مطلب: 26405
17. فروردين 1395 - 11:06
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: باهدف بیان مسائل و احکام و پاسخ به شبهات جوانان و نوجوانان 57 مبلغ مذهبی در مدارس شهرستان نهاوند فعالیت می‌کنند.

علی ترکاشوند در گفت‌وگو با پایگاه خبری گرو، گفت: امروزه با توجه به جنگ نرم دشمن که عقاید و باورهای نسل جوان را مورد هجوم قرار داده است لزوم پاسخگویی به مسائل اعتقادی بیش از گذشته احساس می‌شود.

وی اظهار کرد: نوجوانان و جوانان امروز هدف جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن قرارگرفته‌اند که در این مبارزه فرهنگی و نرم همه باید هوشیار باشیم و به‌خوبی با آن مقابله کنیم.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: باهدف مبارزه با این جنگ نرم و پاسخگویی به شبهات ایجادشده برای جوانان و دانش آموزان از مبلغان مذهبی این اداره استفاده‌شده است.

وی بیان داشت: با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و اداره آموزش‌وپرورش شهرستان نهاوند ۵۷ مبلغ و مبلغه مذهبی در مدارس و اماکن علمی و آموزشی نسبت به تبلیغ احکام اسلامی و مشاوره مذهبی فعالیت می‌کنند.

ترکاشوند گفت: همچنین این مبلغان نماز جماعت را در مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی باهدف احیای این واجب شرعی اقامه می‌کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر اقامه نماز مبلغان اعزامی نشست‌های اعتقادی را برگزار می‌کنند و همچنین پاسخ به شبهات و بیان مسائل و احکام ازجمله دیگر مأموریت این مبلغین به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما