تازه های سایت

کد مطلب: 26380
16. فروردين 1395 - 12:05
فرماندار نهاوند بابیان اینکه بهره‌گیری و بهره‌وری هرچه بهتر از منابع باید مدنظر باشد، گفت: در سال جاری انسداد چاه‌های عمیق غیرمجاز در شهرستان نهاوند در برنامه قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سید رضا سلامتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عمده‌ترین تلاش مردم در چند سال اخیر مقابله و تحمل فشار ناشی از تحریم‌ها بوده است، گفت:  مقام معظم رهبری با توجه به وضعیت کشور مجدداً سال جاری را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اعلام فرمودند که باید در این زمینه مسئولین ادارات نسبت به تحقق آن تلاشی مضاعف‌تر از پیش داشته باشند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر ویژه رئیس‌جمهور توفیقات خوبی در شهرستان در زمینه‌های مختلف صورت گرفت، اظهار کرد: سال گذشته دولت باوجود تحریم‌ها و کم شدن فروش نفت مشکلات زیادی داشت اما بااین‌وجود خدمات قابل‌ملاحظه‌ای در سطوح مختلف ملی، استانی و شهرستانی انجام‌شده است.

معاون فرماندار نهاوند گفت: در سال گذشته با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور پروژه بنیاد بتن کلنگ زنی شد که به تولید بتن‌های گازی خواهد پرداخت.

وی افزود: به گفته پیمانکار راه‌اندازی این پروژه در مدت هفت‌ماهه ممکن خواهد شد که تا ماه‌های آتی دو سازه اصلی آن افتتاح می‌شود.

معاون فرماندار نهاوند در بخش دیگر به برنامه‌های مهم و پیش رو سال جاری اشاره کرد و گفت: جشن گازرسانی به تمام مناطق شهرستان از اقدامات در دستور کار سال جاری شهرستان است.

سلامتی افزود: آب‌رسانی سالم به ۱۹ روستای شهرستان از مجتمع آب‌رسانی گاماسیاب و آسفالت معابر برخی روستاها از مهم‌ترین اقدامات عمرانی شهرستان خواهد بود.

وی اظهار کرد: بهره‌گیری و بهره‌وری هرچه بهتر از منابع با توجه به نیاز کشور باید در تمامی زمینه‌ها اجرایی شود که در بحث انسداد چاه‌های عمیق غیرمجاز در شهرستان در سال جاری بدون اغماض با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما