تازه های سایت

کد مطلب: 26341
14. فروردين 1395 - 1:45
فرماندار نهاوند گفت: اقتصاد مقاومتی از مولفه و برنامه های بنیادین اقتصادی کشور برای رسیدن به توسعه با بهره مندی از توان داخلی است که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و دولت هم آنرا به عنوان یک راهبرد اساسی در برنامه های خود مورد عمل قرار داد.
 به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند اظهار کرد: مقام معظم رهبری در اعلام برنامه های اساسی کشور همه ساله در ابتدای سال شعاری را اعلام می کنند که لازم است همه آنرا مبنای کار خود قرار دهند و به آن پایبند باشند.

وی اقتصاد مقاومتی را برنامه ای مبتنی بر بهره گیری از استعداد های درونی ذکر کرد و افزود : اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون زاست که در واقع به ظرفیتها و استعدادهای موجود هر منطقه تاکید دارد و بر توان داخلی برای کاهش وابستگی به خارج متمرکز می باشد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه با روی کار آمدن دولت یازدهم این سیاست در دستور کار قرار گرفته افزود: دولت در عمل ثابت نموده که به توان و استعدادهای داخلی اعم از نیروی انسانی ماهر و همچنین امکانات مادی داخلی اعتقاد دارد و طی این مدت توانسته رشد اقتصادی را آغاز نماید.
فرماندار نهاوند با بیان اینکه سیاست دولت در سال جدید تاکید بر اقتصاد مقاومتی و محقق نمودن منویات رهبری است اضافه کرد: خوشبختانه دولت با اعتقاد به بنیانهای داخلی امسال عزم خود را جزم نموده تا به برنامه های اقتصادی خود شتاب دهد و در این راستا بدنبال حل مشکلات واحدهای تولیدی است .
وی افزود: ما نیز بدنبال آن هستیم تا در سطح شهرستان با بهره مندی از توان داخلی زمینه های لازم را برای فعال نمودن واحدهای تولیدی فراهم سازیم وبسترهای مورد نیاز را برای فعالیت بیشتر بخش خصوصی پیگیری نمائیم .
وی گفت: شهرستان نهاوند دارای پتانسیلهای بالایی در بخش کشاورزی و گردشگری دارد که می تواند در توسعه اقتصادی استان موثر باشد لذا سیاست ها باید در زمینه بهره مندی از این پتانسیلها و ظرفیتها باشد تا شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان باشیم .
وی همدلی و همزبانی با دولت که شعار محوری سال گذشته رهبری انقلاب بود را یکی از بسترهای لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کردند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما