تازه های سایت

کد مطلب: 26336
12. فروردين 1395 - 12:08
امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی علاج دردهای کشور است، گفت: شعارهای بسیاری داده‌شده اما امروز وقت اقدام و عمل فرارسیده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی با بیان اینکه مصادیق نقض اقتصاد مقاومتی در ادارات و ارگان‌های دولتی به‌وفور مشاهده می‌شود، گفت: باید تمامی دست‌اندرکاران اجرای این امر مهم، ابتدا از خود شروع کنند.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری بار دیگر این شعار بسیار مهم که متأسفانه در ادوار گذشته به‌درستی اجرانشده را تکرار کردند و این امر جای تأمل و تدبر دارد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری راه‌اندازی بنگاه‌های زودبازده و ۹ مورد اساسی و مهم را علاج خروج از رکود و ارتقاء سطح کمی و کیفی اقتصاد ایران دانستند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی علاج درد ایران اسلامی است، گفت: شعارهای بسیاری داده‌شده اما امروز وقت اقدام و عمل فرا رسیده است.

وی با اشاره به دوران ۸ ساله دفاع مقدس گفت: همه باید با استفاده از توان داخلی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه طبق بیانات رهبر معظم انقلاب نباید به بیگانگان تکیه کرد و اقتصاد مقاومتی یعنی بر آنچه دارید تکیه کنید، اظهار داشت: هنر این است که استعداد جوانان، نخبگان، تحصیل‌کرده‌های دانشگاه و مخترعان را به‌کارگیریم و نیازی به خارج نداشته باشیم و اسلام نیز همین را می‌خواهد.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اینکه با اقتصاد مقاومتی و تکیه‌بر توان داخلی، بیکاری و سایر مشکلات کشور حل می‌شود، گفت: تحریم‌ها و فشارهای غرب نتوانست ایران را از پای درآورد و مردم پای مشکلات ایستادند.

حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی با اشاره به حضور مردم درصحنه‌های مختلف عنوان کرد: باید قدردان این موقعیت و موهبت الهی بود و به این مردم پاک و خداجو خدمت کرد تا مشکلات آن‌ها را به این انقلاب دلسرد نکند.

وی اضافه کرد: دشمن می‌خواهد مردم ایران به شعار اصلی انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نرسند درصورتی‌که هدف ما از استقلال، این است که کشورمان را خودمان اداره کنیم و در عمل این شعار را محقق سازیم.

امام‌جمعه نهاوند ادامه داد: هدف مردم و نظام اسلامی ایران، تجلی یافتن آرمان‌های انقلاب است و راه برون‌رفت از نقشه شوم دشمن، اقدام عملی به اقتصاد مقاومتی با تلاش همه اقشار جامعه است.

حجت‌الاسلام‌ مغیثی همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز جمهوری اسلامی ایران گفت: ۱۲فروردین روزی بزرگ و از ایام‌الله است که مردم بعد از حاکمیت رژیم سلطنتی، به برکت پیروزی انقلاب، پای صندوق‌های رأی رفتند و به جمهوری اسلامی رأی آری دادند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما