تازه های سایت

کد مطلب: 26289
8. فروردين 1395 - 13:19
چند روز پیش یکی از وبسایت‌های مطرح و فعال دنیای خوردو، تصاویری تحت عنوان "تصاویر لو رفته و جاسوسی از نسل جدید کیا اسپورتیج" منتشر کرد و این در حالی است که مدل واقعی آن قرار است به طور رسمی در نمایشگاه بین المللی اتومبیل فرانفورت معرفی شود؛

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،  ولی ما چندان مطمئن نیستیم که این تصاویر متعلق به نسل جدید کیا اسپورتیج باشد، چون هیچگونه نامی بر روی بدنه آن حک نشده و بر روی پلاک آن هم کلمه‌ای به نام "3D SQUIR" نوشته شده است.

ولی با توجه به تصاویری جاسوسی مستتر که چندین مرتبه در وبسایت‌های خودرویی مختلف منتشر شده‌اند، خواهید دید که این تصاویر بدون پوشش شباهت بسیاری نزدیکی به آن‌ها از لحاظ فرم بدنه دارند و می‌توان این تصویر را به عنوان نسل جدید کیا اسپورتیج، البته به صورت موقت و پیش فرض به شمار آورد.

اگر این خودرو را نسل جدید کیا اسپورتیج بخوانیم، در قسمت جلویی خودرو مشاهده خواهید کرد که از چراغ‌های جدید تمام LED با اندازه‌ای تقریبا کوچک و کشیده استفاده شده که درون آن دو چراغ اصلی روشنایی خودرو گنجانده شده است، ولی با توجه به اندازه‌ای که بدنه خودرو دارد، چندان هماهنگی دلنشینی با طراحی کلی برقرار نکرده است. جلوپنجره خودرو هم همچون نسل قبل است که نواری کرومی به دور خود دارد، ولی مجموعه سپر با ورودی و مه شکن‌های روی آن از نو طراحی شده‌اند.

در طراحی عقبی خورو هم راستش را بخواهید برای بار اول به یاد طراحی شاسی بلندهای آئودی افتادیم که فرم بدنه و چراغ‌های اصلی عقبی آن موجب این شباهت نزدیک به محصولات آئودی شده‌اند، ولی از نظر ورود به یک نسل جدید، طراحی عقبی خودرو کاملا جدید شده است که از بالا تا پایین آن، یک اسپویلر ثابت سقفی، چراغ‌های تمام LED با چراغ‌های نواری شکل میان آن که شکلی یکپارچ به آن‌ها داده، سپر جدید و خروجی اگزوز و دیفیوزری جدید در زیر سپر آن طراحی شده است. چراغ‌های سفید رنگ دنده عقب این خورو هم بیرون از قاب اصلی چراغ و بر روی سپر عقب نصب شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما