تازه های سایت

کد مطلب: 26288
8. فروردين 1395 - 13:18
اتفاقی عجیب در یک برنامه تلویزیونی؛
سانسور اجرای یک خواننده پاپ در برنامه خندوانه
پنج شنبه شب و در یک اتفاق عجیب در برنامه خندوانه اجرای امید حاجیلی خواننده پاپ کشورمان سانسور شد و بر خلاف عرف حضور خواننده ها در این برنامه از وی هیچ کاری پخش نشد.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به دنبال شروع فصل سوم برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان که به انتخاب مردم به عنوان بهترین برنامه تلویزیونی سال 94 انتخاب شده بود نوعی از اجرای متفاوت را شاهد بودیم. رامبد جوان با شیوه ای نو و به مناسبت نوروز 95 با مسابقه لباهنگ برنامه خود را شروع کرد و در ابتدای این مسابقه هر شب یکی از خواننده های کشورمان بصورت افتخاری به اجرا می پرداخت.

امید حاجیلی یکی از خواننده هایی بود که برای اجرا و کارشناسی افتخاری شرکت کنندگان در مسابقه لباهنگ در پنج شنبه شب برنامه خندوانه حضور پیدا کرد، اما در حین پخش برنامه بطور غیر معمول تصویر وی در بین حضار برنامه پخش شد و حتی حضور حاجیلی در ابتدای این برنامه نیز به دلایلی سانسور شده بود.

Instagram&1458926342204

حاجیلی در این خصوص با انتشار عکسی از خود و عوامل خندوانه در صفحه اینستاگرامش نوشت: بالاخره برنامه خندوانه با حضور نصفه نیمه من پخش شد... ممنونم از تک تک شما بابت پیگیری هاتون و ممنونم از رامبد عزیز و تیم خندوانه که همه تلاششون برای هرچه بهتر بودن برنامه دیشب کردند و نقشی برای حذف خیلی از قسمت های من و مخصوصاً ورود و خوندنم نداشتن، حتی آهنگ "تردست" و "ای داد" هم برای شما عزیزان ضبط شد ولی بنا به نداشتن شرایط پخش این آهنگ ها از صدا وسیما به ناچار این وضعیت پیش اومد... در هر صورت ممنونم از همه و ایشاالله تو یه شب دیگه با رامبد عزیز و جناب خان بشه که در خدمتتون باشیم... فکر می کنم اگر این تفاق نمی افتاد، یکی از بهترین و پر انرژی ترین برنامه های خندوانه رو شاهد بودیم....انشاالله خیره.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما