تازه های سایت

کد مطلب: 26226
4. فروردين 1395 - 13:37
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مسابقات فوتبال جام نوروزی در چندین منطقه روستایی نهاوند با حضور بیش از 200 تیم در حال برگزاری است.

سعید کولیوند در گفت‌وگو با پایگاه خبری گرو، گفت: هرساله با همکاری جوانان ورزشکار روستاهای نهاوند جام فوتبال نوروزی در بعضی مناطق روستایی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این مسابقات باعث ایجاد شورونشاط در بین جوانان روستایی می‌شود و در ایام سال جدید محیط ورزشی بسیار دوستانه‌ای را در نهاوند ایجاد می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: امسال در 8 منطقه روستایی شهرستان نهاوند مسابقات فوتبال جام نوروزی از آخرین روزهای سال گذشته شروع‌شده و هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

وی بیان داشت: مسابقات امسال در مناطقی که نسبت به روستاهای دیگر مرکزیت دارند مانند؛ روستای جهان‌آباد، فیازمان، چولک، سفید خانی و چند منطقه دیگر برگزار می‌شود.

کولیوند گفت: امسال بیش از 200 تیم در مسابقات فوتبال جام نوروزی نهاوند با یکدیگر رقابت می‌کنند و در پایان رقابت‌ها جوایزی از طرف برگزارکنندگان به تیم‌های برتر اهدا می‌شود.

وی عنوان کرد: علاوه بر تیم‌های روستایی شهرستان نهاوند تیم‌هایی از شهرهای هم‌جوار مانند برخوردار، بروجرد و نورآباد نیز در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: در خلال این رقابت‌ها که به یاد شهدای ورزشکار نهاوند برگزار می‌شود جوانان بسیار مستعد و بااستعدادی وجود دارند که در صورت حمایت می‌توانند به ورزشکاران بسیار موفقی تبدیل شوند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما