تازه های سایت

کد مطلب: 26190
28. اسفند 1394 - 19:14
رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان نهاوند گفت: جشن احسان دانش‎آموزی به مناسبت آغاز سال نو در نهاوند برگزار می‎شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی کاویانی با بیان اینکه جشن احسان دانش‎آموزی به مناسبت آغاز سال نو در شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد، اظهار کرد: به مناسبت برگزاری جشن احسان دانش‌آموزی 27 هزار قلک بین دانش‎آموزان شهرستان نهاوند توزیع شده است.

وی تصریح کرد: این قلک‌ها بین دانش‎آموزان مدارس شهرها و روستاهای شهرستان نهاوند توزیع شده و بعد از تعطیلات نوروزی کمک‎های دانش‎آموزان جمع‎آوری و بین دانش‎آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان نهاوند تاکید کرد: جشن احسان دانش‌آموزی با همکاری کمیته امداد، آموزش و پرورش و مدیران مدارس برگزار می‎شود.

وی در ادامه نیز به برگزاری جشن نیکوکاری در شهرستان نهاوند اشاره کرد و افزود: در سال جاری در جشن نیکوکاری که به مناسبت سال نو در نهاوند برگزار شد مبلغ یک‌میلیارد و 900 میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد که این مبلغ بین نیازمندان شهرستان نهاوند توزیع شد.

کاویانی بیان کرد: امسال جشن نیکوکاری از 12 اسفندماه با همکاری ادارات، پایگاه بسیج و مردم خیر و نوعدوست شهرستان برگزار شد.

وی گفت: در جشن نیکوکاری 266 پایگاه در سطح شهرستان مسئول جمع‎آوری کمک‎های مردمی بودند و همچنین کمک‌های مردم خیر شهرستان نهاوند ادامه دارد./فارس

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما