تازه های سایت

کد مطلب: 26180
26. اسفند 1394 - 17:25
منتخب مردم نهاوند در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتصابات اخیر در شهرستان نهاوند عمدتا با نگاه سیاسی انجام می شود که این اقدامات با سخنان استاندار در مورد توسعه شهرستان نهاوند منافات دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در جمع خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان نهاوند با تشکر از زمینه‌سازی مناسب رسانه‌ها برای حضور مردم در انتخابات گفت: رسانه‌ها با توجه به اینکه نقش واسطهٔ بین مردم و مسئولان را ایفا می‌کنند وظیفه بسیار مهم و اثرگذاری را در انعکاس واقعیت‌ها دارند.

وی اظهار کرد: خبرنگاران به‌عنوان پل ارتباطی مردم با مسئولان باید مشکلات و واقعیت‌ها را به گوش مسئولان برسانند و مطالبی را که به نفع و سود مردم نهاوند است منعکس کنند.

منتخب مردم نهاوند در ادامه این نشست خبری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد انتصابات سیاسی و جناحی اخیر در شهرستان نهاوند افزود: بنده در قبل از انتخابات مواردی را که جز مطالبات مردم شهرستان نهاوند بود در شعارهای انتخابی خودم به انها اشاره کردم و به این شعارها پایبند هستم.

وی بیان داشت: مردم نهاوند سیاست زده‌شده‌اند و خسته هستند و به دنبال توسعه هستند و به دنبال این هستند که اشتغالی به اشتغال شهرستان اضافه شود و درآمد مردم افزایش یابد و درنهایت نانی به سفره مردم اضافه شود.

بهرام نیا گفت: لازمه عملی شدن چیزهایی که ما گفته‌ایم و آنچه که واقعیت موضوع است این است که انتصابات باید بر اساس شایسته‌سالاری باشد و کمترین نگاه سیاسی را باید در انتصابات داشته باشیم.

وی عنوان کرد: آنچه مهم است شایسته‌سالاری و توانمندی است و اگر قرار است که قطار زنگ‌زده توسعه شهرستان نهاوند به حرکت بیفتد باید از مدیران توانمند استفاده شود.

منتخب مردم نهاوند اظهار کرد: در این مورد هرچند که نگاه سیاسی هم اگر باشد زیاد انتقادی بر آن وارد نیست ولی شاخصه انتخاب باید توانمندی، کارایی و دلدادگی افراد به خدمت به مردم در راستای اقدامات عملی است.

وی بیان داشت: انتصاباتی که در شهرستان نهاوند صورت می‌گیرد عمدتاً سیاسی است و چیزی که بنده در این انتصابات ندیدم شایسته‌سالاری و توانمندی است.

بهرام نیا ادامه داد: فردی که توانایی مدیریت یک اداره کوچک را ندارد چطور می‌تواند به‌عنوان بخشدار، یک بخش بزرگ مانند بخش مرکزی نهاوند را اداره کند که بزرگ‌ترین بخش نهاوند است.

وی گفت: این انتصابات جای سوال دارد و از مطالبات مردم شهرستان نهاوند و خواسته خود مردم است.

منتخب مردم نهاوند افزود: همان‌طور که استاندار همدان اشاره کردند که عنایت ویژه‌ای در راستای توسعه به شهرستان نهاوند دارند و برنامه‌هایی نیز دارند بنابراین لازمه اجرای این برنامه‌ها انسان‌های توانمند، شاخص و قابلی است.

وی عنوان کرد: ولی ما وقتی افرادی را می‌بینیم که این لباس‌به‌تنشان گشاد است بنابراین این افراد چطور می‌توانند برنامه‌های استاندار را عملیاتی و اجرایی کنند.

بهرام نیا ادامه داد: نه‌تنها بنده بلکه ارکان شهرستان نهاوند مانند امام‌جمعه محترم هم بر روی این موضوع بحث دارند و الآن امام‌جمعه شهرستان در هیچ‌یک از جلسات رسمی فرمانداری شرکت نمی‌کنند که باید مسئولان این موضوع را بررسی کنند.

وی گفت: امام‌جمعه نهاوند که بیش از سه دهه در این شهرستان فعالیت می‌کند برای اولین بار است که بنده این‌چنین موضع‌گیری‌هایی را از امام‌جمعه می‌بینم؛ که این مسئله جای سوال است و مسئولان باید به شهرستان نهاوند بیایند و موضوع را بررسی کنند.

منتخب مردم نهاوند افزود: اخیراً هم شنیده می‌شود که یک انتصاب دیگر در حال انجام است که در آن فردی ناکارآمد و ناقابل را که تازه دیپلم خود را از فنی و حرفه‌ای گرفته می‌خواهند به‌عنوان مسئول بنیاد شهید منصوب کنند.

وی بیان داشت: بنده هنوز حکم این انتصاب را ندیده‌ام و این موضوع را شنیده‌ام درصورتی‌که ما در نهاوند فرزند شهید با مدارک کارشناسی ارشد و افراد کاردان و دلسوز و کارشناس داریم که جز خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند.

بهرام نیا عنوان کرد: این افراد در حاشیه قرارگرفته‌اند و یک سری افراد نالایق و ناکارآمد صرفاً با نگاه سیاسی می‌خواهند مناصب شهر را بر عهده بگیرند؛ که این اقدامات با شعار آقای استاندار کاملاً منافات دارد.

وی بابیان اینکه بنده هنوز به‌صورت رسمی کار خود را آغاز نکرده‌ام؛ افزود: چیزی که مد نظر ما است و با شعارهای ما منافات دارد انتصابات اخیر است و ازاین‌جهت ما روی این موضوع بحث داریم و نارضایتی خودمان را نیز به مسئولان و آقای استاندار و مسئولان شهرستان نهاوند اعلام می‌کنیم.

منتخب مردم نهاوند گفت: کسانی هم که به این سمت‌ها منصوب می‌شوند و کسانی که مدعی هستند که این افراد توانمند هستند بعد از شروع رسمی کار بنده به‌عنوان نماینده و خادم مردم باید به‌صورت رسمی و در تریبون‌ها اعلام کنند که چکار کرده‌اند و به مردم گزارش بدهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: در قبل از انتخابات گفتم که برای تصمیم‌گیری و تصمیم سازی برای توسعه شهرستان نهاوند از همه نظرات و خرد اجتماعی همه گروه‌ها و جناح‌ها استفاده می‌کنیم و الآن هم به این موضوع تأکیدداریم و دست نیاز به‌سوی همه کاندیداها و نمایندگان ادوار گذشته مردم نهاوند دراز می‌کنیم.

بهرام نیا افزود: با توجه به وضعیت شهرستان نهاوند دست نیاز به‌سوی همه صاحب‌نظران دراز می‌کنم زیرا نگاه ما به نهاوند سیاسی نخواهد بود بلکه به این شهرستان نگاه توسعه‌ای خواهیم داشت.

وی گفت: به همه مردم قول می‌دهم که بعد از شروع کار رسمی در مجلس یک فضای همدلی و وحدت و هم اوایی را در شهرستان نهاوند ایجاد می‌کنیم چون شهرستان نهاوند برای توسعه نیازمند این فضا است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما