تازه های سایت

کد مطلب: 26177
26. اسفند 1394 - 8:40
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: از تعداد یک‌هزار و 896 مورد بازرسی که از نانوایی‌های شهرستان نهاوند صورت گرفته، 144 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مجتبی رضایی اظهار کرد: از آغاز سال جاری تاکنون یک‎‌هزار و 896 مورد بازرسی از نانوایی‌های شهرستان نهاوند صورت گرفته است که 144 واحد نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند با بیان اینکه بیشترین تخلفات این 144 واحد نانوایی کم‌فروشی و عدم رعایت ساعات کاری بوده است، گفت: در سال جاری در شهرستان نهاوند از هر نانوایی به طور متوسط پنج تا 6 بار بازرسی صورت گرفته است.

وی در ادامه نیز به تعداد نانوایی‌های شهرستان نهاوند اشاره کرد و افزود: در سطح شهرستان نهاوند 199 نانوایی وجود دارد که از این تعداد 115 نانوایی شهری و 84 نانوایی روستایی هستند.

رضایی بیان کرد: در سطح شهرستان نهاوند تعداد 74 نانوایی سنگکی، 20 نانوایی بربری و 105 نانوایی لواشی وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: 20 درصد نانوایی‌های شهری در شهرستان نهاوند آزادپز هستند که بیشتر در خیابان‌های اصلی و در مناطقی قرار گرفته‌اند که ساکنانشان دارای تمکن مالی هستند.

این مسئول بیان کرد: مناطقی که وضعیت مالی ساکنانش در حد متوسط و پایین است دارای نانوایی‌های آزادپز نیستند و هیچ کدام از نانوایی‌های روستایی نیز آزادپز نشده‌اند.

وی با بیان اینکه کل نانوایی‌های بربری و تعدادی از نانوایی‌های سنگکی شهری در شهرستان نهاوند آزادپز شده‌اند، در خاتمه گفت: هیچ کدام از نانوایی‌های لواشی در شهرستان به صورت آزاد نان پخت نمی‌کنند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما