تازه های سایت

کد مطلب: 26163
22. اسفند 1394 - 13:48
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من و احمدزاده با آقای دایی صحبت کرده و بابت خوشحالی‌مان توضیح دادیم که او هم با بزرگواری به ما گفت که شما بردید و خوشحالی کردن حق طبیعی‌تان است.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مشرق، محسن مسلمان در خصوص برد روز گذشته فوتبال پرسپولیس مقابل صبای قم گفت: خدا را شکر که بازی را بردیم و توانستیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم. البته به اعتقاد من مثل بازی‌های قبلی خوب بازی نکردیم اما خوشبختانه نتیجه گرفتیم و تنها فرق ما با بازی‌های قبلی این بود که موفق شدیم سه امتیاز را بگیریم که این مسئله خیلی به شرایط تیم ما کمک کرد.

وی ادامه داد: ما در بازی دیروز 4-5 بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم اما سایر بازیکنان همگی زحمت کشیدند و خوشبختانه برنده از زمین خارج شدیم. خوشحالم که به هواداران عیدی دادیم و امیدوارم این روند بعد از تعطیلات عید هم ادامه داشته باشد و شرایط ما در جدول بهتر شود. همه ما بی‌تاب قهرمان شدن هستیم و مطمئن باشید بازیکنان تا آخرین توان برای قهرمانی می‌جنگند و امیدوارم که هواداران و ارتش سرخ هم  دست از حمایت برنداشته و تا روز آخر از تیم حمایت کنند چرا که تیم ما می‌تواند قهرمان شود.

مسلمان در خصوص حاشیه‌های به وجود آمده برای خوشحالی او و فرشاد احمدزاده که در پایان بازی با صبا اتفاق افتاد و علی دایی نظاره‌گر آن بود، افزود: باور کنید ما هیچ قصد و غرضی نداشتیم. همیشه وقتی برنده می‌شویم من و فرشاد احمدزاده اینگونه خوشحالی می‌کنیم. به دلیل جلوگیری از کدورت بلافاصله بعد از اینکه از استادیوم بیرون آمدیم با آقای علی دایی تماس گرفتیم و به او توضیح دادیم که هیچ منظوری بابت آن خوشحالی نداشتیم و به ایشان گفتیم که اگر از ما دلخور شده است، عذرخواهی می‌کنیم.

بازیکن تیم پرسپولیس ادامه داد: باید بگویم که علی‌آقا هم با روی باز با ما صحبت کرد و با بزرگواری به ما گفت که خوشحالی کردن بعد از برد حق طبیعی شماست و خوشحالی شما هیچ بی‌احترامی به من نبوده است. حتی آقای دایی به ما خسته نباشید گفت و برای ما آرزوی موفقیت کرد که این نشان از بزرگواری او دارد. باز هم تکرار می‌کنم که ما بدون قصد و غرض این خوشحالی را انجام دادیم و اگر کسی از دست ما ناراحت شد عذرخواهی می‌کنیم. خوشحال که آقای دایی هم صحبت‌های ما را پذیرفت و متوجه شد که ما هیچ نیت بدی از این خوشحالی کردن نداریم. باید بگویم که ما در بازی با ذوب‌آهن هم بعد از گل همین طور خوشحالی کردیم.

 

دیدگاه شما