تازه های سایت

کد مطلب: 26152
22. اسفند 1394 - 9:52
امام‌جمعه نهاوند گفت: آمریکایی‌ها با واکنش‌ها و اظهارات خود بعد از رزمایش موشکی سپاه یک‌بار دیگر نشان دادند که غیرقابل‌اعتماد هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم و تنها شهید روستای بره فراخ نهاوند گفت: به برکت خون پاک و مطهر شهدا ایران اسلامی در اوج اقتدار و امنیت قرار دارد و رزمایش اخیر موشکی ایران نیز بر اقتدار و قدرت ایران در جهان اضافه کرد.

وی اظهار کرد: این رزمایش موشکی که توسط سپاه برگزار شد به‌خوبی به دشمنان انقلاب اسلامی ثابت کرد که مردم ایران و نیروهای مسلح از انقلاب دست نخواهند کشید و همیشه در مقابل دشمن آماده هستند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: واکنش مقامات آمریکایی بعد از رزمایش موشکی موفقیت‌آمیز سپاه پاسداران و اظهارات انها نشان داد که دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران هیچ‌وقت تمام نمی‌شود.

وی بیان داشت: انها اعلام می‌کنند که به خاطر رزمایش اخیر موشکی سپاه، ایران را تحریم می‌کنیم که این سخنان بار دیگر بیانات مقام معظم رهبری را به یاد ما می‌آورد که فرمودند ما به امریکا هیچ اعتمادی نداریم.

مغیثی گفت: رهبر معظم انقلاب بارها به این نکته تأکید کردند و فرمودند که اگر در مسئله هسته‌ای هم توافقی به وجود بیاید بازهم آمریکایی مسئله و مشکل جدیدی را شروع می‌کنند و امروز می‌بینیم که سخنان رهبر انقلاب کاملاً صحیح و روشن است.

وی بیان کرد: امریکا دشمن شماره یک ملت ایران و انقلاب اسلامی است و هیچگاه از توطئه‌هایش دست نمی‌کشد بنابراین وظیفه همه ما است که طبق روایات قران کریم همیشه در مقابل دشمن آماده‌باشیم و حواسمان کاملاً جمع باشد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: امروز انقلاب اسلامی به منطقه صادرشده است و امریکا از این موضوع نگران است به همین دلیل سعی دارد با کمک آل سعود و دولت‌های مرتجع منطقه جلوی بیداری اسلامی را بگیرد.

وی اظهار داشت: اقداماتی که آل سعود و اتحادیه عرب انجام دادند و حزب‌الله لبنان را که فخر جهان عرب است و برای اولین بار طعم شکست را به صهیونیست‌ها چشاند در فهرست گروه‌های تروریستی قراردادند در راستای اهداف امریکا و رژیم صهیونیستی است.

مغیثی گفت: پشت پرده داعش و گروهک‌های تروریستی رژیم صهیونیستی و امریکا است و آل سعود نیز نوکر و مطیع استکبار است و ماهیت همه یکی است.

امام‌جمعه نهاوند عنوان کرد: امروز جبهه کفر و نفاق به این نتیجه رسیدند که اگر جلوی انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی گرفته نشود موجودیت همه انها درخطر است به همین دلیل از هر توطئه‌ای برای ضربه زدن به جبهه مقاومت استفاده می‌کنند.

وی افزود: در وضعیت کنونی همه ما باید با حفظ وحدت از جبهه مقاومت حمایت و پشتیبانی کنیم چون هدف استکبار جهانی ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما