تازه های سایت

کد مطلب: 26148
22. اسفند 1394 - 9:27
فرماندار نهاوند گفت: در تعطیلات سال جدید بانک‌ها موظف هستند خودپردازهای خود را در بازه‌های زمانی مختلف شارژ کنند تا مردم برای دریافت وجه نقد مشکلی نداشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند به لحاظ وجود سراب‌های پر آب و خروشان و مکان‌های فراوان گردشگری هرساله موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: همه مسئولان شهرستان نهاوند باید در ایام تعطیلات سال جدید با همکاری یکدیگر بهترین خدمات را به مردم و مسافران ارائه دهند تا خاطره خوبی از شهرستان نهاوند در ذهن مسافران نقش ببندد.

فرماندار نهاوند افزود: دستگاه‌های خدمات رسان در این ایام باید از همه ظرفیت‌های خود برای معرفی شهرستان نهاوند و خدمت‌رسانی به مسافران استفاده کنند و در این ایام در حالت آماده‌باش باشند.

وی بیان داشت: یکی از مشکلاتی که مسافران در سال‌های گذشته در شهرستان نهاوند از آن گلایه کرده‌اند عدم خدمات‌رسانی بعضی از خودپردازهای بانک‌ها و مشکلاتی برای تهیه دارو بوده است که امسال سعی شده که این مشکلات حل شود.

حمیدوند گفت: با هماهنگی‌ها انجام‌شده مقرر گردیده که بانک‌های مختلف دستگاه‌های خودپرداز خود را در فواصل زمانی مختلف شارژ و تأمین اعتبار کنند تا مردم به‌راحتی به پول نقد دسترسی داشته باشند.

وی اظهار کرد: همچنین برای تأمین داروی موردنیاز مسافران و مردم 3 داروخانه شبانه‌روزی در این ایام در خدمت مسافران خواهند بود و به ارائه خدمت می‌پردازند.

فرماندار نهاوند خطاب به دستگاه‌های خدماتی عنوان کرد: راهنمایی و ارائه خدمات، ساماندهی و نظارت بر نمازخانه‌ها، سفره‌خانه‌های درون‌شهری و بین جاده‌ای و همچنین ساماندهی نمازخانه‌های بین‌راهی از حداقل کارهایی است که برای جذب مسافران و گردشگران می‌توان انجام داد.

وی بیان داشت: متأسفانه بعضی از دستگاه‌های خدمات رسان در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند که این وظیفه شما خبرنگاران است که کم‌کاری بعضی از ادارات را رسانه‌ای کنید.

حمیدوند گفت: ر شهرستان نهاوند در بعضی مواقع موضوع نظارت‌ها مغفول مانده است که دستگاه‌های خدمات رسان در هنگام بازدیدها باید نقاط ضعف و قوت را ارزیابی کنند.

وی در پایان اظهار داشت: تا روز 20 فروردین‌ماه سال آینده ستاد تسهیلات سفر شهرستان نهاوند فعال خواهد بود که در این ستاد بیش از 1400 نفر برای ارائه خدمت به مسافران فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

واقعا نه تنها پول نداشتن بلکه خودپردازها بقدری کثیف بودن که حال آدم به هم میزدن .مخصوصا شعب خیابون ابوذر .

دیدگاه شما