تازه های سایت

کد مطلب: 26111
18. اسفند 1394 - 11:39
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: با انجام یک عملیات پلیسی تعداد 81 هزار عدد ترقه دست‌ساز از یک زوج نهاوندی کشف و ضبط شد.

سرهنگ محسن اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: متأسفانه همه‌ساله با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال عده‌ای افراد سودجو با اقداماتی که انجام می‌دهند موجب سلب آرامش مردم می‌شوند.

وی اظهار کرد: باوجود تأکیدات فراوان نیروی انتظامی و رسانه‌ها در خصوص عدم استفاده از این مواد، برخی به عواقب استفاده از این مواد محترقه توجه نکرده و مشکلاتی را برای خود و جامعه به وجود می‌آورند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: مجموعه انتظامی شهرستان نهاوند باهدف ایجاد امنیت و آرامش در ایام پایانی سال با کسانی که در تهیه و تولید مواد محترقه دخالت دارد برخورد می‌کند.

وی بیان داشت: در همین راستا نیروی انتظامی نهاوند در یک عملیات پلیسی و با انجام بازرسی و تحقیق تعداد 81 هزار عدد مواد محترقه دست‌ساز را در شهرستان نهاوند کشف و ضبط کرد.

اقبالیان گفت: این تعداد زیاد مواد محترقه که دست‌ساز نیز هستند از یک زوج نهاوندی که کار اصلی آن‌ها فروش میوه است به دست آمد.

وی بابیان اینکه پلیس با بر هم زنندگان امنیت و آسایش مردم برخورد می‌کند اظهار داشت: هر دو عامل تهیه این مواد محترقه دست‌ساز برای انجام مراحل قضایی به دستگاه قضا تحویل داده شدند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند بیان کرد: با توجه به اینکه مواد محترقه دست‌ساز موجب بروز حوادث و خسارات جبران‌ناپذیری برای خانواده‌ها و دیگر شهروندان می‌شوند لذا به خانواده‌ها و جوانان توصیه می‌گردد از خرید و استفاده از این مواد خطرناک خودداری کنند.

وی گفت: از همه شهروندان درخواست می‌کنیم که هشدارهای پلیس را در خصوص استفاده از این مواد خطرناک جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از این قبیل با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما