تازه های سایت

کد مطلب: 26107
18. اسفند 1394 - 10:10
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند خبر داد:
اعزام ۸۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان نهاوند در ایام فاطمیه
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: ۱۲۰ عنوان برنامه فرهنگی با حضور ۸۰ مبلغ در ایام فاطمیه در مناطق شهری و روستایی نهاوند اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی ترکاشوند گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) در فاطمیه اول، بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

وی افزود: در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه‌برنامه‌های عزاداری در ۱۲۰ منطقه شهری و روستایی با حضور مؤمنان و نمازگزاران در مساجد برگزار خواهد شد.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند، گفت: اعزام مبلغان به مساجد، سخنرانی شبکه تبلیغ، برپائی ایستگاه صلواتی، نصب بنر در مناطق و میدان‌های اصلی شهر نهاوند و برگزاری یادواره ۱۲۰ شهید بخش زرین‌دشت و شهر برزول از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام است.

وی ادامه داد: برگزاری گفتمان‌های سبک زندگی فاطمی، تجمع بزرگ فاطمیون در روز شهادت از برجسته‌ترین این برنامه هاست.

وی گفت: در راستای تبلیغ و ترویج احکام دین مبین اسلام و تبلیغ آموزه‌های دینی و بیان کرامت و معرفی ابعاد شخصیت وجودی حضرت فاطمه(س) در ایام فاطمیه دوم ۸۰نفر از مبلغان حوزوی تحت نظر اداره تبلیغات اسلامی به مناطق مختلف شهرستان نهاوند اعزام می‌شوند.

وی افزود: در برنامه اعزام ۲۰نفر از مبلغان و ۶۰نفر از مبلغات خواهر حضورداشته و با اداره تبلیغات اسلامی همکاری می‌کنند. اقامه نماز جماعت، سخنرانی، گفتمان‌های دینی و مشاوره و پاسخ به مسائل اعتقادی ازجمله برنامه این مبلغان در دهه فاطمیه دوم است./ مهر

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما