تازه های سایت

کد مطلب: 26099
17. اسفند 1394 - 10:12
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند گفت: در ایام اجرای طرح نوروزی سه اکیپ در شهر فیروزان، گیان و گاماسیاب آمادگی خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی را دارند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدتقی شهبازی با بیان اینکه خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند از 28 اسفندماه آغاز می‌شود و تا 16 فروردین ماه سال 95 ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: سه پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند واقع در میدان 15 خرداد، میدان سیدالشهدا و قلعه قباد آماده ارائه خدمات نوروزی به مسافران در شهرستان نهاوند هستند.

وی تصریح کرد: اکیپ ضربت مرکز بهداشت شهرستان نهاوند نیز به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و آماده ارائه خدمات به مسافران در این ایام است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند تاکید کرد: همچنین در شهرستان دو چادر سلامت نیز در این ایام در زمینه خدمات پزشکی به مسافران خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی در ادامه به فوریت‌های پزشکی جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند اشاره کرد و افزود: در ایام اجرای طرح نوروزی سه اکیپ در شهر فیروزان، گیان و گاماسیاب آمادگی خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی را دارند.

شهبازی خاطر نشان کرد: مراکز اضطراری در راهدارخانه‌های گاماسیاب، حسینیه وراینه و مسجد قلعه‌قباد و مساجد بین راهی شهرستان فعال هستند و در مواقع اضطراری مسافران را اسکان خواهند داد.

وی ظرفیت اسکان این راهدارخانه‌ها را 4 هزار نفر دانست و بیان داشت: کمیته امداد و بهزیستی شهرستان نهاوند نیز برای ارائه خدمات به درراه‌ماندگان در این ایام فعال هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند خاطر نشان کرد: همچنین 3 هزار نفرروز نیرو در جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند آمادگی لازم برای برنامه‌های امداد و نجات را در این ایام دارند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما